Qualchì mese fà, u Wall Street Journal hà dichjaratu chì Apple vulia chì tuttu u cuntenutu pruprietariu chì crea per u so serviziu di video streaming Apple TV + sia per tutti i publichi, cusìU sessu, a viulenza, a droga, è a gattiva lingua eranu strettamente pruibiti. A marchja di Hannibal showrunner, Brian Fuller, hà insinuatu quella pulitica da parte di Apple.
Hè accadutu assai da tandu è in Soy de Mac avemu publicatu diversi articuli liati à stu novu serviziu. In una di elle vi aghju cummentatu cumu alcuni pruduttori è direttori cuminciavanu à stancassi di a poca libertà chì Apple li hà datu quandu crea u cuntenutu chì anu cuntrattu da Apple, Tim Cook essendu u prublema maiò.
Ma micca solu Tim Cook, ma ancu Eddy Cue, capu di musica, video è altri servizii di Apple, hè un altru di l'ostaculi ch'elli avianu da trattà praticamente ogni ghjornu. Tuttavia, pare chì questu ùn sia micca u casu, almenu secondu Eddy Cue a publicazione British GQ, chì dichjara chì danu una libertà cumpleta à i creatori di contenuti da fà o rompe, senza mandà alcunu tipu di nota o suggerimentu dopu avè rivisu u cuntenutu chì hè digià statu arregistratu.
Eddy Cue afferma chì
A cumpagnia prova à creà spettaculi per tutti, dunque u so serviziu di streaming video averà spettaculi per adulti è zitelli. Ciò chì avemu da fà hè di creà i migliori spettaculi televisivi.
A creazione di i migliori spettaculi / serie televisivi hè una di e frasi più ripetute da Apple, è quessa pò esse una spada à doppiu tagliu, postu chì ùn importa micca quantu si mettenu à creà u so propiu cuntenutu, hè infine u publicu chì hà da valurizà è ùn serà micca a prima volta chì una seria o un filmu tantu aspettatu hè statu un fiascu risonante, sia cummercialmente sia in termini di publicu.
Sianu the first to comment