Unu di l ' funzioni più attraenti chì Apple hà annunziatu in u passatu WWDC 2021 era Universal Control, una funzione chì ci permette di utilizà u teclatu è u mouse di u nostru Mac cù u nostru iPad, è ancu chì ci permette di trascinà u cuntenutu trà i dispositi cum'è s'ellu eranu cartulare.
Questa funzione ambiziosa pare hè un mal di testa in Appellu, postu chì, per l'ennesima volta, hà mudificatu a data di dispunibilità di sta funzione in u so situ web invitendu à aspittà, u più prestu, finu à a primavera di l'annu prossimu, vale à dì, finu à u 21 di marzu di u 2022, pudemu scurdà. circa lu.
Una manera di travaglià in tutti i vostri dispositi
L'unicu ciò chì avete bisognu di travaglià cù un Mac è un iPad, ancu cù parechji, hè un teclatu è un mouse o un trackpad. Sposta u cursore trà Mac è iPad, scrivite in Mac è vede u testu apparisce in iPad, o trascinate è sguassate u cuntenutu da un Mac à l'altru
Quandu Apple hà liberatu macOS 12.1, hà dichjaratu chì sta nova funzione seria dispunibule in a caduta di questu annu. In e diverse beta è versioni finali di macOS 12 chì a cumpagnia di Cupertino ùn hà micca vistu ancu sta funzione implementata, chì implica chì Apple ùn hà micca solu risoltu i prublemi chì sta funzione presenta, una funzione chì hè cumpatibile cù i seguenti dispositi:
- MacBook Pro (2016 è dopu)
- MacBook (2016 è dopu)
- MacBook Air (2018 è dopu)
- iMac (2017 è dopu)
- iMac (5-inch 27K Retina, Fine 2015)
- iMac Pro, Mac mini (2018 è dopu)
- Mac Pro (2019)
- iPad Pro, iPad Air (3a generazione è dopu)
- iPad (6a generazione è dopu)
- iPad mini (5a generazione è dopu)
Spergu chì Apple ùn ritarda più sta nova funzione, cum'è s'ellu si fece, averà eventualmente integrà in a prossima versione di macOS, una nova versione chì serà presentata in ghjugnu di l'annu prossimu è chì, cum'è avemu infurmatu qualchì ghjornu fà, puderia esse chjamatu Mammoth.
Sianu the first to comment