Parechje volte avemu intesu rumuri nantu à a pussibilità di vede a tecnulugia OLED in i dispositi Apple. Ebbè, pare chì sti rumuri si avvicinanu à a realità. Ancu s'ellu sò sempre rumuri, perchè ciò chì hè suggeritu avà hè chì l'arrivu hè imminenti. Di sicuru, u tempu hè diversu per Apple cà per un utilizatore. Sicondu i rumuri, lanciati da unu di l'analisti più affidabili, serà l'annu dopu, 2024, quandu Apple implementerà a tecnulugia. OLED nantu à i MacBooks.
Quandu avemu parlatu è eccu rumuri, avemu da tene à mente quale li lancia, per dà affidabilità o micca. In questu casu, u novu rumore hè liberatu da Kuo, cusì avemu da dà abbastanza credibilità, postu chì hà dimustratu cù u tempu a capacità di successu in quale si move. Ebbè, sicondu questu analista, a tecnulugia OLED puderia ghjunghje à i MacBooks in u 2024. Ùn ferma nunda.
L'usu di sta tecnulugia in MacBooks è in generale in ogni dispusitivu hè chì diventerà più magre è più magre paragunatu à i so omologhi mini-LED attuali. Ma micca solu questu. Puderia diventà u primu MacBook chì porta enormi profitti à a cumpagnia, prufitti chì ponu batte i record storichi, perchè Apple hè previstu di utilizà i so schermi è ùn si basanu micca in i fornitori esterni per questu.
In un sforzu perchè a cumpagnia vole esse autosufficiente, saria un pianu di ùn dipende micca di terzu quandu si usa sta tecnulugia LED in i so dispusitivi. Chì ùn significa micca rupture di relazioni, micca. Saria qualcosa simili à ciò chì succede cù u muvimentu da Intel à Apple Silicon.
manca solu un annu avanti per vede se l'aspettattivi sò soddisfatti.
Sianu the first to comment