A sucietà Cupertino hà u test di turnu sta settimana in termini di versioni sia di software sia di hardware. In questu casu ciò chì avemu chjaru almenu avà hè quellu macOS Catalina hà da piglià un pocu di più per lancià chè u restu di u SO da Apple, iOS, tvOS, watchOS è iPadOS.
In Apple liberanu guasi sempre e versioni beta in ghjorni sfarenti ancu se hè vera chì qualchì settimana avemu vistu e versioni beta in tuttu, per Mac, iPhone, iPad, Apple Watch è Apple TV. In a keynote anu dighjà avertitu chì a versione di macOS Catalina seria liberata in autunno, ma ùn anu micca aghjuntu una data à u so lanciu.
Perchè Apple puderia lancià a nova macOS Catalina u 24 di settembre?
Ebbè, sta volta ùn ci fidemu micca di rumori, perdite o qualcosa di simile. Semplicemente quellu annu scorsu a cumpagnia di a mela morsa hà liberatu ufficialmente l'attuale macOS Mojave u 24 di settembre di u 2018 è quist'annu coincide un marti, pochi ghjorni dopu a liberazione di e versioni per u restu di i dispositivi è ùn avemu micca vistu versioni beta novi sta settimana -almenu per avà-.
In ogni casu, l'impurtante hè chì sta nova versione sia liberata senza fiaschi maiò in u sistema è pare ch'elli sianu quì. D'altra parte, hè vera chì e versioni beta rilasciate finu à oghje ùn presentanu micca troppu bug o prublemi chì ponu impedisce una liberazione imminente di a versione finale, ma serà necessariu esse cuscente di questu. Forse u 24 di settembre di questu annu averemu a versione GM (Golden Master) è per a prossima a versione ufficiale o forse micca ... Chi pensi?
Sianu the first to comment