Apple hà apertu un novu Apple Store in Turchia, specificamente in a cità di Istanbul è chjamatu Apple Bağdat Caddesi, chì hè u terzu Apple Store in u paese. U magazinu hè fattu da materiali lucali (travertinu in a so facciata interna), è offre un design cun un spaziu apertu è fluidu per i clienti à esplorà i prudutti è i servizii.
Per celebrà l'apertura di stu novu Apple Store, Apple presenterà Perspektif Istanbul, un prugramma Oghje à Apple di sei settimane chì rende omagiu à a cità è i so creativi. Stu prugramma hè urganizatu da 20 artisti lucali, riunisce creatività, cultura è tecnulugia in una sperienza chì esamina temi è valori impurtanti per a cumunità lucale di a cità.
Deirde O'Brien, Senior Vice President di Retail dice chì:
Cù l'apertura di Apple Bağdat Caddesi, simu felici di custruisce nantu à e relazioni profonde è durevoli chì avemu cù i nostri clienti in Turchia. Ùn pudemu aspittà per accoglie a cumunità lucale in u nostru novu magazinu in Istanbul è purtalli u megliu d'Apple.
U magazinu ospiterà ancu un mostra esclusiva di realtà aumentata creatu da i creativi Tin Nguyen, Ed Cutting è Oğuz Öner. Questa mostra trasforma u magazinu in una installazione digitale immersiva.
Utilizendu u sensore LIDAR Dispunibule nantu à l'iPad Pro 2021 è l'iPhone 13 Pro, i visitori puderanu vedà i vapuri di ceramica inspirati in Ebru in realtà aumentata nantu à i so schermi è sentenu elementi sonori spaziali unichi.
I participanti averanu l'occasione di unisciti à e sessione faccia a faccia è virtuale Queste includenu amparà nantu à u disegnu tradiziunale in miniatura cù l'illustratore Murat Palta, creà un ritrattu cummuvente cù l'artista visuale Sinan Tuncay, o fotografià l'invisibile cù u fotografu Magnum Photos Sabiha Çimen.
Sianu the first to comment