Ogni ghjornu menu mancante per u serviziu di streaming video di Apple per inizià i so servizii. Serà u primu nuvembre prossimu. Quandu a data di uscita s'avvicina, guasgi ogni ghjornu avemu qualchì nutizia liata à questu. L'ultime nutizie venenu da a rivista Emmy.
L'edizione di stu mese di sta rivista ci mostra nantu à a cuprendula u serviziu di streaming video d'Apple, un serviziu chì sì site abbonatu à a rivista, pudete pruvà per trè mesi cumpletamente gratis, invece di u mese gratuitu chì dà à tutti l'utilizatori di qualchì pruduttu Apple.
Ma dinò, à l'internu, truvemu qualchì dichjarazione curiosa di i vicepresidenti di Apple TV +, Jamie Erlicht è Zack Van Amburg chì affirmanu chì a serie SeeHè una U thriller di fantascienza serà altrettantu epicu cum'è Game of Thrones.
See ci mostra un mondu distopicu 600 anni in l'avvene induve tutti l'abitanti di a terra anu persu a vista. A moglia di u prutagunista, Boba Voss, hà dui figlioli, figlioli ch'ella pò vede perfettamente. Cum'è previstu è cumu si fussi un contu, a regina vole catturà i zitelli à a costa, qualcosa chì Jason Momoa serà incaricatu di evità.
In a stessa intervista, pudemu leghje cumu u produttore hà impiegatu più di una duzina d'attori cechi o di bassa visione in più di i biologi per pudè custruisce un mondu adattatu à i bisogni di e persone chì anu persu a so visione.
Momoa hà messu assai da a so parte, in fattu a so era l'idea di aduprà a tunica ch'elli portanu cum'è s'ella fussi una frusta per aduprà cù una guida in più di fà l'usu di l'ascia ch'ellu porta di solitu per u listessu scopu. Ciò chì hè chjaru hè chì a superazione di ciò chì Game of Thrones hà significatu hè un compitu assai cumplicatu.
Sianu the first to comment