Ebbè, pudemu avè culpitu u chiovu in u capu quandu avemu dettu chì Apple hè prubabile di vulerà aumentà i prezzi di i so riparazioni Mac perchè hè cusì chì farà soldi. A cosa hè chì a vendita di certi dispusitivi ùn hè micca stata cum'è prima per un bellu pezzu. A listessa cosa succede cù i Mac è a dumanda di sti prudutti hè calata. In generale, tutti sò menu dumandati. Cù i novi rapporti, pare chì hè una realità obiettiva, postu chì Apple hà dumandatu à i so fornituri di ùn fà micca tanti cumpunenti perchè a dumanda di Mac ùn hè micca alta.
Sicondu i novi rapporti chì venenu da i media specializati Nikkei Asia, Apple hà dumandatu à i fornituri fà menu cumpunenti per quasi tutti i vostri dispusitivi. Avemu chì a dumanda di AirPods, MacBook è Apple Watch in u primu trimestre di questu annu hà una dumanda assai bassa. In ogni casu, Apple ùn entra micca in u rag è ùn cala micca i prezzi di i so prudutti, ma decide di fabricà menu. Qualcosa chì capiscu ma ùn sparte micca.
Pudete abbassà i prezzi è cusì a vendita di sicuru aumenterà, ma di sicuru, cù a caduta di u prezzu, altre funziunalità chì facenu Apple ciò chì hè oghje ancu calà. Ma datu u panorama glubale di l'escalation di i prezzi, a tecnulugia ùn hè micca essenziale per l'utilizatori è soprattuttu quandu avemu passatu per una pandemia induve quasi tutti quelli chì anu bisognu anu compru / ottenutu un equipamentu decentu per pudè cumunicà. A dumanda duvia calà, ma ancu i prezzi.
Sicondu l'outlet asiaticu, un manager anonimu di un fornitore Apple hà dettu: "Apple ci hà avvistu di diminuite ordini per quasi tutte e linee di produttu dapoi u trimestre chì finisci in dicembre, in parte perchè a dumanda ùn hè micca cusì forte". Un altru esecutivu da un fornitore à Apple è Samsung hà descrittu a situazione attuale cum'è "assai caòticu", citendu disrupzioni è cumplicazioni in corso.
Sianu the first to comment