In l'ultime settimane, avemu publicatu diversi articuli in quale avemu parlatu di u Esodu di l'impiegati di Apple Car versu altre cumpagnie. Ma quantunque, pare chì Apple si move Cù l'idea di custruisce u vostru propiu veiculu autoguidatu, almenu ùn ci hè micca rumore à u cuntrariu.
Sicondu i ragazzi di Nikkei Asia, in ghjennaghju 2020, un impiegatu Apple hà scontru cù u fabricatore giapponese Sandem, un fabricatore di pezzi di auto è climatizzatori. À quella riunione, sta cumpagnia avia accessu à i piani di u veiculu è anu discututu i bisogni di Apple per fà u so prughjettu.
Tuttavia, a causa di difficultà finanziarie aggravate da a pandemia di COVID-19, a cumpagnia giapponese hà dumandatu una ristrutturazione di u so debitu da i so creditori in u ghjugnu di u 2020 è, secondu Nikkei Asia, i discorsi nantu à l'Apple Car si fermanu.
Sta publicazione ùn face più cà cunfirmà u pianu ambiziosu di Apple In u settore di i veiculi elettrici, un prughjettu chì in l'ultimi mesi hà vistu parechji di i so ingegneri più impurtanti andà in altre imprese.
Mark Gurman, hà dichjaratu à a fine di u 2021, chì a cumpagnia di Cupertino vulia pisà u gasu è lancià u so impegnu à i veiculi elettrici in 2025, una data eccessivamente ottimista secondu un gran numaru di analisti è à quale a partenza cuntinuu di l'ingegneri hà cuntribuitu.
In quantu à u disignu di l'Apple Car, à a fine di u 2021, un designer catturatu in parechje rendering, ciò chì puderia esse u disignu di u veiculu elettricu di Apple basatu nantu à patenti chì Apple hà registratu in u vostru nome in l'ultimi anni, un disignu assai pocu attraente.
Sianu the first to comment