Apple avia pianificatu chì u prossimu ferraghju impiegati chì sò teletravagliati in casa vultaranu à i so impieghi currispondenti in l'uffizii di a cumpagnia. Eppo, eri sti travagliadori anu ricevutu a nutizia chì per avà, cuntinueghjanu à travaglià da casa.
È ancu Apple hà ancu cuminciatu vicinu dinò alcuni di i so Apple Stores Nordamericani. Dui cattivi nutizie chì indicanu chì COVID-19 hè luntanu da esse superatu in i Stati Uniti o in u restu di u pianeta. Definitivamente duie cattivi nutizie, per ciò chì significa.
Nuvembre scorsu, l'impiegati d'Apple chì stavanu telecommuting da casa per via di a felice pandemia di COVID-19, anu ricevutu una lettera da a cumpagnia chì li avvisanu ch'elli cumincianu à vultà à i so posti di travagliu in faccia. 1 per u frivaru di u 2022.
Era certamente una bona nutizia. Significava chì pocu à pocu torna à a nurmalità, è chì u virus felice era digià cuntrullatu è superatu, soprattuttu per via di a vaccinazione massiva di a pupulazione.
Ebbè, eri, sti impiegati anu ricivutu una altra lettera. "Induve aghju dettu chì dicu, dicu Diego" puderia esse u titulu di questu, postu chì a cumpagnia spiega chì per via di l'aumentu di l'infizzioni è l'apparizione di a variante omicron di COVID-19, continueranu à travaglià da e so case finu à un novu avvisu.
È à sta mala nutizia chì mette in relazione Apple cù a pandemia, duvemu aghjunghje un'altra. A cumpagnia hà chjusu temporaneamente sta settimana trè di i so magazzini in i Stati Uniti è u Canada per via di l'aumentu di l'infizzioni in a zona. Sò l'Apple Stores in Miami, Maryland è Otawa.
A nova variante di Omicron rapprisenta avà u 3% di i casi di COVID-19 in i Stati Uniti, chì senza dubbitu suscite novi strategie per evità a contagiosa sia in Apple sia in altre grande imprese, chì parevanu digià superatu uni pochi anni fà. . Aghju dettu, duie cattivi nutizie, per ciò chì significa.
Sianu the first to comment