Hè passatu più di un annu da chì Apple Silicons hà ghjuntu à u mercatu. Da tandu parechji sò stati sviluppatori chì anu fattu u salto à i novi processori ARM adattendu e so applicazioni per travaglià in modu nativu senza avè aduprà l'emulatore Rosetta 2.
Cù u lanciu di a seconda generazione di prucessori ARM d'Apple, processori chì pudemu truvà in i novi MacBook Pro 14 è 16-inch, pudemu ancu truvà cumu si seguitanu certi sviluppatori. riluttanti à aghjurnà e so applicazioni. Unu di elli hè Dropbox.
À un certu puntu, pudete capisce a pusizione di sta cumpagnia, postu chì sta dumanda travaglia in fondu è ùn avete micca prublemi cù Rosetta 2 per curriri in l'urdinatori cù un Apple Silicon.
L'aghjurnamentu di l'applicazione ùn solu migliurà u rendiment, ma ancu u cunsumu di batterie seria megliu, Soprattuttu quandu u travagliu cù grandi schedarii, sicondu parechji di l'utilizatori chì ùn fermanu micca di dumandà à i fori Dopbox nantu à l'applicazione per Apple Silicon.
In questu filu Da u foru Dropbox pudemu vede l'incomodità di i clienti è e risposti di a piattaforma, una piattaforma chì per u mumentu si scusa in questu. micca abbastanza interessu da l'utilizatori per entre in u prucessu di adattà l'applicazione à i prucessori ARM d'Apple.
U mese passatu, Dropbox hà dichjaratu chì l'applicazione hà da cuntinuà à travaglià bè grazia à Rosetta 2. Ma assai persone anu signalatu chì l'usu di Dropbox in questu modu in un Mac hà un impattu dannosu nantu à u rendiment è a vita di a bateria.
Sianu the first to comment