Apple vole dipende menu di a Cina, è à pocu à pocu hè "cunsigghiatu" à i so fornituri per apre novi impianti di pruduzzione in altri paesi, cum'è l'India. Foxconn, unu di i principali assembleri di Apple, in cullaburazione cù u guvernu indianu, hà apertu novi fabbriche in quellu paese, ma hà avutu prublemi assai serii cù e cundizioni di salute di i so travagliadori.
U guvernu indianu s'hè impegnatu à custruisce è mantene i dormitori è i pranzi chì ospitanu i millaie di travagliadori in a pianta Foxconn. Ma u pessimu cundizioni sane di quelli refugghi, denunziati publicamente un mese fà, arrabbiatu Apple à u puntu chì hà furzatu Foxconn à chjude a pianta finu à chì u prublema hè stata risolta. Sembra chì a punizione hà fattu effettu.
Foxconn hà assemblatu l'iPhone 12 in India per un bellu pezzu, è avà era pruvatu à fà cusì cù l'ultimi mudelli di l'iPhone. iPhone 13. Ma Apple hà decisu di piantà immediatamente a produzzione in a pianta in quellu paese per via di i prublemi di salute riportati da i travagliadori in quella fabbrica.
U mese passatu, l'agenzia Reuters publicatu un ripurtaghju induve spiegò e cundizioni insalubre chì i travagliadori di Foxconn vivenu in India. Ammucciati in caserne affollate, sala da pranzu cù manciari sguassati, è certi dormenu in terra, in stanze chì accoglie trà sei è trenta persone.
Quasi 300 travagliadori intossicati
In quelle date, 259 travagliadori anu patitu a intossicazione per l'alimentu chì era sguassatu. Quandu a nutizia hà sbulicatu, Apple hà furzatu rapidamente Foxconn à chjude a pianta finu à chì tutte e cundizioni deplorevoli di i travagliadori di a fabbrica sò fissate. Una pianta di 17.000 travagliadori.
El guvernu di l'India, rispunsevuli di a custruzzione di e case di questi travagliadori, hà digià pigliatu l'azzioni è hà da custruisce novi padiglioni di dormitori. Hè stimatu chì duverà dui o trè mesi per tutti i travagliadori per esse allughjatu in una nova facilità.
Per u mumentu, a pruduzzione principia di novu a settimana prossima cù pocu più di centu impiegati. È tuttu quì sottu a surviglianza Apple, cusì chì questu ùn succede micca di novu.
Sianu the first to comment