I rumuri venenu è vanu cum'è u ventu soffia è ciò chì era più ch'è pussibule uni pochi di settimane fà ùn hè più pussibule. Questu hè ciò chì succede cù i rumuri annantu à l'Apple Watch Series 8 è i so sensori diffirenti, Mark Gurman, avà dice in u so newsletter "Power On" chì u novu dispositivu di Apple ùn aghjunghje micca stu sensoru di temperatura in a prossima generazione.
Gurman stessu, inseme cù altri analisti specializati in i prudutti Apple, hà avvistatu chì era pussibule incorpore stu sensoru di temperatura in i smart watches di prossima generazione. Avà si dice chì stu sensoru ùn vene micca per uni pochi d'anni.
Un Apple Watch Series 8 "di i più normali"
È hè chì s'è no avemu attentu à i primi filtri è rumuri di stu novu annu 2022 pare chì l'Apple smart watch serà u più normale in quantu à e funzioni, troppu cambiamenti in quantu à i sensori ùn sò micca previsti è hè più. prubabilmente noi stà luntanu da l'arrivu di i sensori di temperatura, pressione di sangue è di zuccaru in sangue. L'ultimi credemu chì serà a bomba quandu Apple pò aghjunghje, per avà serà u tempu di esse pazienti.
A primu annu, Apple hè statu revelatu per esse unu di i più grandi clienti di a cumpagnia britannica Rockley Photonics, sta ditta sviluppa sensori ottichi non invasivi per detectà parechje metriche di salute ligati à u sangue, cumpresa a pressione di sangue, u glucose di sangue è i livelli d'alcoolu di sangue. Questu significa chì avemu da avè questi sensori in i dispositi di polsu di Apple prestu? Ebbè, tuttu indica chì no, ma hè ancu veru chì hè travagliatu è per quessa hè pussibule chì i rumuri nantu à a so ghjunta restanu latenti quist'annu è i seguenti finu à ch'elli sò annunziati ufficialmente.
Speremu chì sta ghjunta ùn duverà micca troppu longu, ma sicondu Gurman, avemu da armà di pacienza per vede stu tipu di sensori integrati è cumpletamente funziunali in Apple Watch.
Sianu the first to comment