Durante u ghjornu di a Terra, Apple hà lanciatu una serie di annunci chì mostranu l'importanza di e grandi imprese cum'è Apple per prevene u cambiamentu climaticu, cumu puderanu aiutà à prutege u pianeta è l'impurtanza di fà. In questu sensu, Apple è altre grandi imprese anu ancu affruntatu u novu presidente di i Stati Uniti, Donald Trump, per u ritruvamentu di u paese da l'accordu climaticu di Parigi.
Tuttu què ci mostra chì Apple continua à scumette nantu à a cura di l'ambiente è in l'ultimi anni hà cuntribuitu assai à questu, da centri di dati sustenibili chì utilizanu pannelli solari, riciclendu vechji dispositivi cù LIAM, à a custruzzione di Apple Park cù tuttu u tettu di l'anellu è parcheghji di vittura pieni di pannelli solari, per esempiu .
Avà a firma di a mela morsa face un altru passu è aghjusta 1.000 milioni di dollari per chì i so prudutti venenu da energia rinnovabile 100% postu chì parechji di i fornitori chì hà ùn li usanu micca oghje è hè vicinu à ottene lu. A cosa di Apple hè spettaculare se guardemu uni pochi d'anni fà, quandu nimu era veramente interessatu à curà questu aspettu, piuttostu u cuntrariu.
Ma tandu Apple hà pigliatu un giru maiò in questu è postu chì Lisa Jackson hè in u rolu di vicepresidente di l'ambiente in Apple, e cose sò girate per megliu in stu sensu. U stessu CEO di Apple hè statu direttamente cunfrontu cù a decisione di Trump di surtite da u trattatu di Parigi è ferma forte in a lotta per rende a so sucietà u più pulita pussibule (se ùn hè micca digià pulita trà e grande imprese oghje). Stati Uniti) hè avà focalizatu nantu à i fornitori è dunque l'investimentu fattu in questa occasione.
Sianu the first to comment