Eppo, nunda, a nostra gioia in un pozzu, una volta di più. Ciò chì pareva quasi vicinu s'alluntana di novu. Ciò chì pudemu mette in manu, un novu mudellu MacBook Pro cù i novi chip M2 Pro è M2 Max, sò in ritardu di novu è ùn sapemu micca quandu puderanu esse lanciati nantu à u mercatu. Hè una vergogna, perchè a qualità chì u MacBook Pro cù chips Apple emana avà hè immensa. Imagine ciò chì puderia esse stu mudellu cù quelli novi chips chì prumettenu meraviglie.
I rumuri parlavanu di l'arrivu di un novu MacBook Pro 16-inch cù M2 Pro è M2 Max. U più putente à a data. Quelli rumuri si dissipavanu, digià l'annu passatu quandu era vistu chì Apple ùn faria micca un avvenimentu specificu in Mac. Parechji di noi ùn vulianu micca crede chì questu puderia succede, ma hà fattu è stemu cù u meli nantu à e nostre labbra per vede cumu si prisentanu ciò chì pò esse presumitu, u megliu laptop in u mercatu è in a storia di Apple. Videndu a capacità di i novi mudelli cù i so propii chips, pudendu pensà à un novu mudellu cù una schermu cusì grande è quellu putere...
Tuttavia, avemu da aspittà un pocu di più. L'ultimi rapporti indicanu chì a so liberazione à u mercatu hè ritardata di novu. Tuttu hè basatu annantu à e parolle chì Tim Cook hà dettu in a presentazione di l'ultimu rapportu di earnings di l'ultimu trimestre, in quale hà dettu verbatim chì u "A linea di prudutti di Apple hè stata stabilita". Questu significa chì ùn ci hè micca segnu chì ci sarà una nova liberazione imminente. Stu novu MacBook Pro era previstu d'arrivà à principiu di 2023, ma tuttu indica chì questu ùn serà micca u casu.
Sè avemu unitu à i pezzi di u puzzicheghju, pudemu azzardemu à dì chì hè prubabile chì à principiu di u 2024:
- Tim Cook dice chì a linea di produttu ùn si move micca.
- TSMC hà iniziatu a produzzione di novi chips in dicembre 2022
- DigiTimes dice chì i novi MacBook Pros sò ritardati di novu
- Ordini per quelli novi chips sò ridotti di 30%
Sianu the first to comment