L'estimi per i spedizioni di laptop Apple sò abbastanza boni secondu Strategy Analytics. In questu casu, l'impresa di ricerca mette Apple cum'è u quartu più grande venditore di laptop in u mondu cun 10% di a quota di mercatu è cù figuri di 6,5 milioni di notebooks spedite in Q2021 XNUMX grazie in parte à u MacBook Air.
Custa assai per superà i figuri di altre imprese chì ovviamente anu prezzi più bassi è cataloghi di prudutti assai più variati. Apple hà ciò chì hà, ma face e cose assai bè cù i so urdinatori è l'arrivata di i so prucessori rivuluziunà a vendita di novu in questa tappa di cambiamentu. A prova di questu hè u MacBook Air chì hè in prima linea di vendita è chì senza dubbitu era sempre l'urdinatore Apple per eccellenza.
L'ultima versione liberata di stu MacBook Air chì aghjunghjenu u chip M1 hà ancu u so display Retina di 13-inch è un prezzu di basa di 1.129 euro. Inoltre, i studienti ponu uttene stu equipamentu per menu soldi chì face l'equipaggiu per cumprà in parechje occasioni. U MacBook Air pò ancu esse truvatu in boni affari nantu à Amazon è altre magazzini, è ancu in i MacBook Pro 13-inch.
Quessi sò i squadre più venduti secondu Analítica stratégica:
Prima avemu Lenovo, seguitu da HP, Dell è dopu truvamu Apple. A diffarenza di unità spedite trà l'anzianu è Apple hè abbastanza grande, ma parechji fattori deve esse cunsideratu. In ogni casu, a vendita tutale di 66,8 milioni di computer spediti hè assai bona per u settore è più in cunsiderà a carenza di cumpunenti chì esiste oghje. Sicondu l'analista stessa, s'ellu ùn ci era micca una mancanza di cumpunenti in u mondu sanu, sti figuri di spedizione seria ancu più altu.
Sianu the first to comment