Questu serà u prossimu monitor esternu da Apple

Quaternu

A principiu di l'annu dopu, Apple pensa à liberà un novu monitoru per i Mac. Serà un intermediariu trà u currente StudioDisplay è u Pro Display XDR. Allora avemu un totale di trè monitors Apple à sceglie.

U disignu esterno hè sempre un misteru, ma ùn serà micca assai sfarente da i dui monitori attuali. Ma sapemu digià Alcune caratteristiche caratteristiche principali di sta nova schermu. Videmu ciò chì hè statu filtratu oghje nantu à sta nova versione da Apple.

Sembra chì Apple pensa à lancià in uni pochi di settimane un novu monitoru, per espansione a gamma "corta" di monitori esterni chì ci prupone oghje. E dicu "cortu" perchè l'offerta oghje di i monitor Apple hè ridutta à dui: u Studio Display per 1.779 Euro è u Pro Display XDR per 5.499 Euro.

U novu monitoru si mette in un locu trà u Studio Display è u assai caru Pro Display XDR. Allora in uni pochi di mesi avemu digià trè monitor Apple nantu à u mercatu. Ùn ci sò micca assai, veramente. È ancu di più s'è no pigghiamu in contu chì Apple vende trè computer senza schermu, cum'è u Mac Logo, u MacStudio è u Mac Pro. Videmu ciò chì hè cunnisciutu oghje nantu à stu novu monitor.

Schermu 27 pollici

Sicondu l'ultime filtrazioni, u novu monitoru avarà una dimensione di 27 inches. Saria dunque a stessa dimensione di u Studio Display è cinque inch più chjuca di u Pro Display XDR.

Ancu se sta dimensione ùn hè micca u più adattatu per certi prufessiunali creativi chì necessitanu una schermu più grande cum'è u Pro Display XDR27 inch hè prubabilmente più chè abbastanza per a maiò parte di l'utilizatori.

Mini-pannellu LED

U prossimu monitor d'Apple serà u primu à presentà un pannellu Mini LED, secondu l'ultimi rumuri. A tecnulugia Mini-LED offre un cuntrastu sostanzialmente più altu è neri più profondi cà l'attuale Studio Display.

Sistema di prumuzione

Hè ancu speculatu chì u novu pannellu Mini-LED di stu monitor hè cumpatibile cù a tecnulugia ProMotion d'Apple, vale à dì, avarà una freccia di rinfrescante variabile di finu à. 120 Hz. Una funzione assai impurtante per l'editazione di video, o ghjochi di a prossima generazione.

Porti Thunderbolt

Tenendu in contu chì u Studio Display, ancu 27 inch, hà un portu unicu Thunderbolt, Hè assai prubabile chì u novu monitoru hà più di un portu di sti caratteristiche, per pudè cunnette parechji dispositi chì necessitanu una cunnessione cù una larga banda larga.

Processatore ARM

A13

L'A13 Bionic hè u processatore di l'attuale Studio Display.

U Studio Display hè statu u primu monitor Apple à presentà un processore integratu, u A13 Bionic, u listessu chì monta l'iPhone 11 è l'iPad attuale di a novena generazione. Questu permette à u monitor per eseguisce una versione speciale di iOS, riceve l'aghjurnamenti di u software, è offre funzioni speciali cum'è Center Framing chì hè trattatu da u monitor stessu.

Ùn hè statu revelatu chì mudellu di processore u novu monitoru muntarà, ma almenu serà un A13 Bionic. È pò esse digià a A14 Bionic. Videremu.

liberazione prevista

Apple hà previstu di lancià per u ghjugnu passatu, à a WWDC. Ma per via di prublemi di furnimentu di cumpunenti, hè stata prima posposta à uttrovi, è avà à principiu di u 2023. Videremu, dunque, s'ellu ùn hè micca ritardatu più è và à u mercatu in a primavera.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.