Rossu Ghjove, CEO di Supply Chain Consultants hà rettificatu u so cummentariu precedente nantu à a rete suciale Twitter lanciata pochi ghjorni fà. In questu casu MacRumors ribomba a currezzione di Young à l'usciu pupulare.
In questu casu, u display da 27 pollici per l'iMac presenterà una retroilluminazione mini-LED, chì significa probabilmente chì aghjunghjeria a designazione XDR chì avemu vistu annantu à i novi MacBook Pro da 14 pollici è 16 pollici. Sicondu Young, Apple prevede di lancià u novu iMac cù sta schermata in u primu trimestre di u 2022.
U tweet in cui corregge u vostru cummentariu precedente in quale hà dettu chì Apple prevede di rilasciare un monitor esterno Cù queste caratteristiche chì aghjunghjenu avà à l'iMac da 27 pollici hè u seguitu:
OK, hà twittatu troppu prestu. U schermu MiniLED di 27 "va in un iMac in Q1'22, micca un monitor esterno. Pò vede un monitor più tardi. Ancu 24Hz - 120Hz rinfrescante variabile ... Scusate per a cunfusione!
- Ross Young (@DSCCRoss) October 20, 2021
Pudemu deduce chì e previsioni di lancià un schermu eranu dunque errori è in questu casu hè un 27 iMac cù ProMotion, chì permette una frequenza di rinfrescamentu adattativa trà 24Hz è 120Hz per ottimizà e prestazioni di l'attrezzatura. Young ùn indica micca veramente quale serà a risoluzione di u schermu di stu novu mudellu iMac chì hà da vene è hè quellu u mudellu attuale di 27 pollici hà una risoluzione 5K è pare veramente bellu. Possibilmente u monitor di Young hà parlatu ghjunghjerà inizialmente più tardi questu prossimu annu.
Sianu the first to comment