Tim Cook hà viaghjatu in terra europea per una riunione impurtante cù l'attuale presidente di a Republica francese, Emmanuel Macron. L'appuntamentu si ferà oghje in primu dopu meziornu, versu 16.15 ore XNUMX, à u Palazzu Eliseu, sede abituale di a presidenza republicana è domicile attuale di u presidente elettu.
A riunione chì sti dui omi averanu causa una grande aspettativa, postu chì scambieranu opinioni nantu à parechji aspetti, cum'è l'avvene tecnologicu di u paese, e tasse da pagà in u Statu, e pulitiche europee cù e cumpagnie di u settore, è un vastu eccetera di u quale nunda hè statu palisatu publicamente.
A Francia hè unu di i paesi di u cuntinente europeu cù u più pesu in l'istituzione europee (cù l'Allemagne), è ancu unu di i paesi cù u cunsumu più altu di tecnulugia Apple. Per questa ragione, Tim Cook hè in persona oghje davanti à Macron, per pudè vede in prima persona l'opinione chì esiste nantu à tutti questi prublemi di l'altra parte di l'Atlanticu.
Una di e cose chì preoccupa u più u capimachja di a sucietà nordamericana, hè u trattamentu di l'obligazioni fiscali cù l'Europa, qualcosa chì dà mal di testa à i tippi di Cupertino dapoi un pezzu.
Macron mantene sicuramente a so pusizione ferma finu à quì, induve difende chì u paese francese hà una cumpititività più grande in termini di tassi nantu à e cumpagnie. Qualcosa chì Cook pruvarà à dissuadallu, postu chì u CEO di a sucietà californiana preferisce mantene l'attuali vantaghji fiscali.
Senza dubbitu, una riunione impurtante per e duie parti. Forse u futuru immediatu di a sucietà in terrenu europeu ne dipenderà, postu chì fideghja u pesu di u presidente francese in tutta l'Unione Europea per cunvince u restu di l'entourage chì l'ubbiettivi di Apple sò i più cunvenienti per tutte e parti interessate.
Sianu the first to comment