L'ultimu trimestre di u 2021 hè stata carattarizata in u mondu di a tecnulugia da a grande carenza di prudutti elettronici, una carenza, hà ancu affettatu a cumpagnia di Cupertino, Malgradu u fattu chì diverse fonti signalatu chì Apple ùn averebbe micca u stessu prublema cum'è u restu di l'industria.
Cumprate i mudelli Pro di a gamma iPhone 13 hè stata una bella odissea, cum'è l'ultimi mudelli iPad. Essendu unu di i quartieri più impurtanti per Apple, avemu da vede cumu a mancanza di chips hà affettatu in u mondu durante l'ultimu trimestre di u 2021.
Sapemu u 27 di ghjennaghju prossimu, data chì Apple, inseme cù Tim Cook è Luca Maestri, annunzià è cummentà i risultati finanziarii di l'ultimu trimestre di u 2021, u primu trimestre fiscale di u 2022 per a cumpagnia.
Per avà nisun analista pare piglià una chance è annunziate e so previsioni di vendita, previsioni assai risicate per via di u prublema chì affetta micca solu i pruduttori di i dispositi elettronici, ma ancu i pruduttori di veiculi, l'apparecchi domestici ...
Diversi fonti indicanu chì stu prublema di chip cuntinuerà finu à u principiu di u 2023, anche se altri analisti indicanu chì à a fine di u 2022 tuttu puderia turnà à u normale. Ciò chì hè chjaru hè chì se pensa à rinnuvà qualsiasi pruduttu Apple, verificate a dispunibilità s'ellu vulete vende quellu chì utilizate attualmente per salvà un pocu di soldi.
Se vulete seguità sta cunferenza in diretta u 27 di ghjennaghju, pudete fà direttamente da u situ web Apple cù un iPhone 7 o più tardi, iPad 5ª generazione o più tardi, iPod touch 7ª generazione cù iOS 12.
Se fate da un Mac, deve esse amministratu da macOS Mojave 10.14 o più tardi cù Safari, Chrome, Firefox, o Microsoft Edge. Pudete ancu seguità sta cunferenza attraversu un Apple TV di 2a generazione o più tardi.
Sianu the first to comment