Dapoi pocu più di un mesi fà u guvernu americanu annuncerà u veto contr'à Huawei, A cumpagnia asiatica hà fattu u so megliu per perseguite una vita al di là di i fornitori americani, in più di avè continuatu cù u sviluppu di HongMeng OS, u sistema operativu di a cumpagnia è chì Tuttu pare indicà chì rimpiazzerà Android in u futuru.
L'implicazioni di Huawei cù u guvernu cinese, è chì secondu l'ultimi raporti, sò più chè evidenti sò u prublema principale chì a sucietà deve affruntà fora di u so paese, un paese induve a privacy hè visibile per a so assenza, dunque chjama l'attenzione in particulare l'ultime dichjarazioni di Ren Zhengfei, CEO di Huawei, dicendu chì u mudellu di privacy di Apple hè u megliu.
Dice chì Apple hà a bona idea quandu si tratta di prutege a privacy di l'utilizatori. In a stessa intervista realizata da u Financial Times, afferma chì ùn furnisce micca in ogni mumentu i dati di l'utilizatori à u guvernu chinese di listessa manera chì Apple ùn furnisce micca dati à terze parti chì puderebbenu mette in periculu a privacy di i so utilizatori, dichjarendu chì Huawei ùn hà micca dati di i so clienti.
I dati sò pruprietà di i nostri clienti, micca di noi. L'operatori anu da seguità tutti l'utenti, altrimenti e chjamate telefoniche ùn puderianu micca esse fatte. In u vostru duvere. Noi, cum'è fornitore di attrezzature, ùn seguitemu micca dati.
Zhengfei continua à dichjarà chì ùn faranu mai una cosa simile è se l'avianu fattu una sola volta, i Stati Uniti averianu prove per ghjustificà e so accusazioni di spionaghju è ùn anu micca. Se i 170 paesi induve Huawei hà una presenza attuale anu cessatu di cumprà i so prudutti, a sucietà fallebbe.
E stime iniziali di Huawei indicanu una perdita di rivenuti di $ 30.000 miliardi per questu annuA causa di u veto, un veto chì à u mumentu ùn hè micca chjaru chjaru chì sia statu cumpletamente alzatu, postu chì e cumpagnie americane seranu capace di vende a so tecnulugia à Huawei, ma in casu di software, vedi Android è Windows, nunda era specificatu.
Huawei hà difficiule
Indipendentemente da ciò chì accade in futuro cù Android, l'immagine di Huawei hè danneggiata da stu scandalu. Quale assicura à i clienti putenziali chì in u futuru, a sucietà ùn affrunterà micca dinò prublemi simili? Un smartphone, in particulare quelli di fascia alta di Huawei, hà un prezzu di 1.000 euro, un investimentu troppu altu per à u primu cambiamentu si mancanu l'aghjurnamenti di Android.
Inoltre, HongMeng OS, hè un sistema upirativu chì ùn dipende micca da Google, ùn integrerà micca l'app store di Google, è e proprie app di u giant di ricerca ùn funzioneranu mancu. Una parte di l'avvene di Huawei, hè chì u veto chì hà alzatu u guvernu americanu, include micca solu i pruduttori di cumpunenti, ma ancu Google cù tuttu ciò chì comporta è chì hè legatu à Android.
Sianu the first to comment