Si tratta di move u cursore cù l'ochji, senza toccà u topu o u trackpad. Indipendentemente da a grande avanzata chì questu rappresenta per e persone cù difficoltà fisiche à aduprà una tastiera o un mouse, pò esse una funzione curiosa chì pò esse utile in certe situazioni chì impediscenu di tuccà u Mac, cum'è in un laboratorio, per esempiu .
Ieri Apple ci hà sorpresu lancendu novi beta di i so sistemi operativi, cumpresu a prima beta di macOS Catalina 10.15.4. Pocu dopu à esse dispunibule per i sviluppatori di a cumpagnia, un beta tester hà trovu una curiosa nova funzione chjamata "Head Pointer".
Guilherme rambo publicà nantu à u vostru contu Twitter cumu funziona sta nova funzione implementatu in l'accessibilità di i Mac. Cù «Head Pointer» pudete cuntrullà u cursore cù i muvimenti di l'ochji, senza bisognu di un topu o trackpad.
Nova funzione di accessibilità "puntatore di testa" in 10.15.4. Cuntrolla u cursore cù i muvimenti di a testa. pic.twitter.com/VJuZ2JR503
- Guilherme Rambo (@_inside) Ferraghju 5, 2020
A funzione hà alcune impostazioni chì ponu esse regolate, cume u modu in cui si move u cursore, è a velocità di u puntatore. Pudete ancu sceglie da quale camera funziona questa funzione, sia da a predefinita sia da una esterna. Sta funzione pò esse attivata sempre, o fatta à vuluntà da a tastiera.
Apple hè sempre stata assai attenta à u modu chì i so dispositivi interagiscenu cù l'utilizatori. Sempre cerca novi modi per fà più faciule l'usu di i so urdinatori cum'è iPhones, iPads è Apple Watch. Questa hè una nova prova di questu. Ci sò situazioni in cui per diverse ragioni ùn pudete micca toccà u topu o u trackpad è sta funzione hè sicura chì serà utile. Prestu à tutti in a versione finale di macOS Catalina 10.15.4.
Sianu the first to comment