Una settimana di più simu di novu cun voi cù questu post particulare induve circhemu di racoglie tutte e nutizie e più rimarchevuli di a settimana, à partesi da a fine di u supportu Windows 7 à BootCamp chì Apple hà realizatu in a so rinuvata linea di laptop in dui l'ultimu MacBook Air cum'è in u MacBook Pro Retina, una decisione un pocu drastica à parè meiu perchè Microsoft sustene sempre Windows 7 per un bellu pezzu è parechji utilizatori preferiscenu sempre stu sistema à e versioni successive, sia a versione 8 sia a 8.1.
Continuemu a sezione cù l'aspettu di u libru chì diventerà sicuramente un best seller trà i più fideli seguitori di a mela, vogliu dì a biografia alternativa à quella ufficiale chì hè stata appena publicata pocu fà 'Diventà Steve Jobs' cù interviste cù e persone più vicine à Steve in i so anni in Apple cum'è Jony Ive o l'attuale CEO di a cumpagnia, Tim Cook.
D'altra parte, una di e nutizie più prominenti seria a presentazione di Fantastical 2, a nova applicazione di u calendariu da Flexibits chì parechji utilizatori Mac aspettanu dapoi sta versione apparissi per i dispositivi iOS è chì urganizerà u nostru calendariu in un modu assai più efficace.
Vale à dì dinù una di e nutizie chì hà risuscitatu più buzz trà l'utilizatori è ùn hè altru ch'è a supposta apparizione di a Tastiera wireless retroilluminata per Mac in l'Apple Store in a Repubblica Ceca, purtroppu à a fine hè statu nigatu ma sarebbe statu un successu per Apple d'avè lanciatu una tastiera cù sta funzione.
Infine è per licenziare u postu, mette in risaltu ancu l'aghjurnamentu di a prima app da supportà Tecnulugia Force Touch nant'à u trackpad di u novu MacBook, sta dumanda ùn hè altru cà Inklet, una app di disegnu chì secondu a pressione chì esercitemu, una linea più fina o più spessa serà marcata.
Finu avà a rivista rapida una settimana nantu à SoydeMac, vi possu sulamente augurà una bona dumenica è continuemu à 'vedeci' nant'à u blog. Saluti à tutti.
Sianu the first to comment