In pochi ghjorni da u lanciamentu mundiale di macOS Catalina, Apple hà fattu a prima beta di a versione 10.15.1 dispunibule per i sviluppatori; Hè previstu chì à a fine di a settimana sta stessa beta serà dispunibule per u publicu generale, bè, piuttostu per quelli chì si sò firmati prima per u prugramma.
Questa prima beta di a nova versione di macOS Catalina, hè strettamente ligata à a seconda parte di a versione di prova di iOS, iPadOS è tvOS 13.2 è a terza parte di wathcOS 6.1, di quale avemu digià parlatu.
Novità in a prima beta di macOS Catalina 10.15.1
Se avete lettu a nutizia di a seconda beta di a versione 13.2 per l'iPhone, l'iPad è Apple TV, Avete una idea di ciò chì cunsiste a prima beta di macOS Catalina.
- I novi emoji sò stati introdutti è a pussibilità di pudè sceglie trà ella, cumbinazioni di sessu è culore. Cum'è novi emoji di persone cun disabilità.
- La novi paràmetri Siri, chì vi permetterà di sceglie di sguassà e vostre richieste di storia di ricerca à Dittatura. Pudemu ancu decide se vulemu participà à u prugramma per raccoglie i dati chì dumandemu da l'assistente intelligente di Apple.
Poche poche nutizie portanu sta prima beta. Ma hè chì pocu tempu hè passatu dapoi a liberazione di macOS Catalina cù e so caratteristiche è difetti è ancu se l'utilizatori anu spressu quasi tutte e nuove funzionalità, Spergu chì certi bug inaspettati seranu migliurati chì facenu chì alcuni di noi anu da riavviare u nostru Mac, di tantu in tantu. Ùn hè micca nurmale, ma certe volte accade ste cose.
Cume sempre, Ricumandemu d'installà sta prima beta in un dispositivu secundariu. Se u fate nantu à u vostru dispositivu principale, pudete disperà per i prublemi chì ponu accade. Dopu tuttu, hè una versione di prova.
Un cummentariu, lasciate u vostru
I widgets è u dashboard sò andati. Apple li hà cacciatu. Una vergogna.