In più di tutte l'ultime versioni esciute da Apple qualchì ora fà, a sucietà Cupertino ricorda ancu e nutizie per i più vechji sistemi operativi ... In questu casu, a nova versione di macOS Catalina hè focalizata nantu à a sicurezza è a stabilità di u sistema. . u 2020-001 10.15.7. Questa nova versione aghjusta ancu un novu aghjurnamentu per u navigatore Safari nativu, cù quale a maiò parte di l'utilizatori di Mac realizanu e nostre ricerche in rete.
In i dui casi, e nuove versioni sò cumpletamente raccomandate cumu miglioranu a stabilità è a sicurezza di u sistema operativu. Apple ùn aghjurnà micca a versione prima di Big Sur cum'è tale aghjunghjendu miglioramenti, lancia solu versioni currettendu i bug è l'errori rilevati. E note di a nova versione indicanu precisamente chì sta nova versione hè dispunibule per risolve alcuni prublemi è bug rilevati in a versione precedente. In u casu di Safari, a nova versione chì duvemu installà hè 14.0.2
Per Safari, esattamente a stessa cosa accade è ancu di più per un bellu pezzu quandu anu u strumentu sperimentale Safari di Tecnulugia di Previsione o navigatore, cù u quale ponu adattà i dettagli di e versioni novi di Safari è ancu di e vechje. Sia cum'ella sia, sì state aduprendu una versione precedente à macOS Big Sur in u vostru Mac perchè ùn pudete micca installallu, vi raccomandemu di guardà in e Preferenze di Sistema è l'aggiornamentu di u Software per vede s'ellu avete sta nova versione dispunibile è installallu u prima pussibule.
Sianu the first to comment