Per uni pochi d'ore, i servitori Apple anu fattu a versione 12.2 dispunibile per tutti l'utilizatori di macOS Monterey, una aghjurnazione è include correzioni di sicurezza, per quessa, ùn hè micca dettu chì a so installazione hè cunsigliata u più prestu pussibule.
Questa nova aghjurnazione patcheghja u prublema di sicurezza ligata à Safari avemu parlatu uni pochi di ghjorni fà in più di un gran numaru di buchi menu impurtanti, ma ancu pusatu un risicu per a sicurità di l'utilizatori.
À u mumentu, eccettu per a funzione di Control Universale, Apple ùn hè micca previstu di aghjunghje novi funzioni in i prossimi aghjurnamenti chì hà prugrammi per macOS Monterey.
À u mumentu, sta funzione attesa hè sempre prevista per piglià uni pochi di mesi, postu chì l'ultime informazioni ufficiali da macOS in questu sensu indicanu chì ùn serà micca finu à a primavera di questu annu, quandu a funzione hè pronta.
A funzione di Control Universale permette di utilizà una sola teclatu è mouse cù parechji dispositi Mac è iPad, una funzione chì senza dubbitu aiuterà parechje persone per riduce u so spaziu di travagliu, soprattuttu trà quelli utilizatori chì ùn anu micca assai spaziu dispunibule.
Un Mac aghjurnatu cù versioni più vechje cum'è Big Sur o Catalina truverà ancu una nova aghjurnazione in attesa di scaricà, una aghjurnazione chì risolve u listessu prublema cù Safari.
Inseme à sta nova aghjurnazione per macOS Monterey, l'utilizatori di l'iPhone è l'iPad anu ancu a versione 15.3 à a so dispusizione, una versione chì risolve ancu u listessu prublema di Safari chì hè statu signalatu qualchì ghjornu fà.
Sianu the first to comment