Seguretat nanzu tuttu. Unu di i premessi chì Apple hà marcatu da u focu è chì prova à piglià finu à l'ultimi estremi. Assicurà a sicurezza è a privacy di l'infurmazioni di un utilizatore chì risiede nantu à un dispositivu cù u logò di a mela morsa.
Avà hè statu scupertu chì i marcatori di Jeep, Chì spartimu trà i nostri sfarenti dispositivi, sò crittografati end-to-end trà di elli, senza a pussibilità di esse intercettati. Senza dubbitu, un novu esempiu di l'obsessione di a cumpagnia per a sicurezza di i so utilizatori.
In u famosu situ di u foru Reddit, era ghjustu post una nova scuperta nantu à a sicurezza di i dispositivi Apple. Dapoi l'aghjurnamentu à iOS 15, u trasferimentu trà un Mac, un iPhone o un iPad di i segnalibri Safari di u listessu pruprietariu, hè fattu crittografia end-to-end.
Finu a ora, solu a storia di Safari è e schede iCloud eranu criptate. Dopu l'aghjurnamentu di iOS 15, i marcati di u navigatore Apple sò ancu criptati, cumpresu iOS y macOS.
In u pagina panoramica di sicurezza iCloud, Apple conferma chì i segnalibri Safari si uniscenu à e transazzioni di a carta Apple, dati sanitari, dati di casa, portachiavi, preferiti di Maps, Memojis, messaghji iCloud, informazioni di pagamentu, Tastiera QuickType amparatu u vocabulariu è dati più impurtanti da a trasmissione di crittografia End-to-end trà dispositivi.
Sicondu Apple, ci sò ancu alcune caratteristiche chì sò attualmente micca crittografati end-to-end, cum'è backups, calendarii, cuntatti, iCloud Drive, note, foto, ricordi, accurtatoghji Siri, memo vocali, è passeti Wallet.
Ci hè da aspettà chì cù u tempu saranu aghjuntu à a lista di dati chì sò trasferiti criptati trà i diversi dispositivi di u listessu pruprietariu. Cum'è una novità, marcatori di Safari.
Sianu the first to comment