Qualchi mesi fà, Jeff Bezos abbandunò u postu di chief executive officer di Amazon per dedicà à u so prughjettu spaziale. À u so postu, Andy Jasy intrutu, Capu di Amazon Web Services (AWS) praticamente da a so ghjunta in u mercatu, a piattaforma di almacenamentu in nuvola di punta seguita da Azure di Microsoft.
À a fine di u 2020, AWS hà iniziatu à offre l'accessu à i mini drive Mac cù processori Intel, cum'è un mezzu di affittu per ora, un serviziu per squadre di sviluppatori di applicazioni. Per uni pochi di mesi, a cumpagnia Scaleway, hà cummentatu per offre u listessu serviziu, ma cù u mudellu M1.
U CTO di Amazon Werver Vogels hà annunziatu nantu à Amazon re: inventà quellu Mac minis cù u processatore M1 sò avà dispunibili cusì i squadre di sviluppatori ponu aduprà per ore, quandu anu bisognu.
À l'eventu, Amazon dichjara chì i novi mudelli offre 60% di più prestazioni In u prezzu di Mac EC2 basatu in X86 resta per i carichi di travagliu di creazione di app iOS è macOS.
In questu modu, i sviluppatori ponu Prova remotamente cumu funziona e vostre app cù hardware Apple. In principiu, a dispunibilità di stu equipamentu hè limitata à solu duie regioni di i Stati Uniti:
- Stati Uniti Occidentali - Oregon
- Stati Uniti orientali - Virginia di u Nordu
À u mumentu ùn sapemu micca quandu AWS pianifica espansione a dispunibilità di questi equipaghji à più paesiMa cunziddi chì hè a piattaforma di nuvola più populari è largamente usata in u mondu, almenu trà l'imprese, ùn deve micca piglià assai.
Cum'è una prumuzione di lanciamentu, l'usu di Mac minis cù u processatore M1 hè prezzu à $ 0,6498, un prezzu chì cresce à $ 1 per ora quandu a prumuzione finisci.
Sianu the first to comment