In questu tutoriale vedemu tutte l'opzioni chì avemu in u nostru Mac per stabilisce a migliore lingua. Se utilizate a stessa lingua tuttu u tempu, pudete amparà ognuna di l'opzioni dispunibili in macOS. Ma se, à u cuntrariu, aduprate parechje lingue, a vostra lingua nativa, ma una seconda lingua per cumunicà à u travagliu o cù l'amichi, vi mustraremu l'ajustamenti chì duvete fà.
Hè assai impurtante di sceglie bè a lingua di u vostru Mac, almenu in lingua spagnola, perchè un errore in a so scelta ci impedisce di fà funzioni cumuni cum'è scrive u simbulu @, postu chì hè spiazzatu.
Index
Cumu selezziunemu a lingua in macOS?
A prima cosa chì duvemu cunfigurà hè u Lingua di u Sistema Operativu è più tardi a lingua cù a quale vulemu scrive nantu à u Mac, cunnisciuta cum'è Source d'entrata. A lingua di u sistema upirativu è a lingua di scrittura ùn devenu micca currisponde. Per esempiu, pudemu selezziunà u spagnolu per u Sistema Operativu, è sceglie l'inglese o u francese, per esempiu, se duvemu scrive un testu in queste lingue.
Cumu cambiemu a lingua di u Sistema Operativu?
In Mac, tutti i paràmetri di u sistema sò in PRiferimenti di sistema. Ancu sì site un novu utilizatore, pudete accede à queste opzioni chì sò assai intuitive. Per accede à e Preferenze di Sistema:
- U megliu hè invucalla cù sportlight, pressendu Cmd + spaziu.
- In u bar chì apparisce, scrive Preferenze di Sistema.
- Possibile, prima di finisce di scrive u testu, l'applicazione chì ricunnoscerete cù u simbulu di un ingranaggio.
- Cliccate nantu à l'applicazione è si aprirà.
U passu prossimu serà di accede à l'icona Lingua è Regione, identificatu in u sistema cù una icona di bandiera turchina. Se una volta di più, vulete fà listessu "abusendu" di produtività macOS, pudete scrive in a casella in alto à destra di l'applicazione Lingua. L'imaghjina hè scurazione menu in e zone induve ci hè una funzione in relazione cù u testu indicatuo, in questu casu lingua.
Dopu avè cliccatu nantu Lingua è Regione A schermata principale di Scelta di a Lingua. A manu manca, videremu e lingue più cumune selezziunate nantu à stu Mac. In questu casu, hè normale d'avè solu a lingua attuale. Se per qualchì ragione vulemu cambiallu:
- Avemu solu bisognu cliccate nantu à u segnu "+" , chì hè in fondu.
- Allora un novu menu si aprirà, induve u Lingue dispunibili.
- Guardate bè, perchè truvemu e lingue cù tutte e so varianti, per esempiu u spagnolu ci n'hè più di 10 sfarenti.
- Dopu avè sceltu, macOS ci dumanda se vulemu cambià a lingua principale di u Mac da quellu selezziunatu o cuntinuà aduprendu quellu attuale. Sceglimu u desideratu è accettemu.
Duvemu tene à mente chì eU cambiamentu di lingua tocca micca solu a scrittura, ma ancu tutta a nomenclatura di quella lingua in termini di spressione di figure, date, struttura di calendariu è u modu di spressione di a temperatura. MacOS applica e nomenclature predefinite per quella lingua. Per esempiu, se sceglemu Spagnolu (Spagna), raccoglierà:
- Regione: Spagna - u tempu sceltu serà a Spagna peninsulare.
- U primu ghjornu di a settimana: Lunedì - cumu si mostra nantu à i calendarii lucali.
- Calendario: Gregorianu - u più frequente in lingua spagnola.
- Temperature: Celsius.
Tuttavia, pudemu aghjustà qualsiasi parametru descrittu sopra secondu e nostre preferenze.
Cumu cambiu a lingua di a tastiera Mac?
Senza lascià a finestra precedente, truvemu un buttone in fondu chì ci dice Pannellu di preferenze di tastiera ... Clicchendu annantu à questu pudemu cambià a fonte di input di tastiera, vale à dì, a lingua cù a quale scrivemu.
D'altra parte, se simu à u scrivanu è vulemu accede à a Tastiera Input Source, duvemu apre e preferenze, cumu indicatu in a sezione impostazioni in a lingua di u Sistema Operativu. Quandu site in a pantalla principale di Preferenze di Sistema:
- Appughjate Tutu.
- In a colonna di sinistra, truverete di novu a / e lingua / e cù a quale pudete scrive.
- Se vulete aghjunghje unu, basta à cliccà nantu à u segnu "+" è un elencu di tutte e tastiere dispunibili apparerà in una nova finestra
- In fondu, a cercadoru. Pudete aduprà se avete bisognu.
- Una volta truvatu, selezziunatelu è apparirà nantu à u Fonti di Tastiera Disponibili.
Infine, truverete duie altre funzioni in fondu.
- Mostra a tastiera in a barra di menu: chì ci mostrerà un simbulu cù a lingua scelta. Questu hè particularmente utile quandu cambiamu regolarmente lingue. D'altra parte, permette di attivà a tastiera nantu à u schermu è l'emoji di Apple.
- Cambia automaticamente à a surghjente d'entrata di un documentu: macOS hè capace di rilevà a lingua cù a quale scrivemu è passa automaticamente à ella.
Infine, tornendu à u principiu di l'articulu, se ùn selezziunemu micca Spagnolu - ISO, sicuramente ùn pudemu micca marcà simboli cum'è: à, accenti, trattini ecc.
Spergu chì stu tutoriale sia statu di u vostru piacè è lasciate i vostri cummenti in fondu à st'articulu se vulete.
2 cumenti, lasciate i toi
Salute . Aghju dighjà cambiatu a lingua di u sistema upirativu ma aghju bisognu di cambialla ancu à i prugrammi, per esempiu firefox, word, ect
cumu si face?
Seguitu perfettamente i passi indicati, ma ancu cusì, l'inglese ferma sempre a sola lingua è impedisce (in u mo casu u spagnolu) di restà cum'è lingua preferita.