Un'altra di e numerose novità chì puderemu gode di u nostru Mac cù a nova macOS Catalina chì Apple hà da lancià hè Catalizatore Mac. Questu per quelli chì ùn sanu micca hè dettu in una manera rapida è simplice hè u cunvergenza trà i dispositivi chì utilizanu iOS è i nostri Mac cù macOS. Pudemu dì chì si tratta di una maturazione impurtante in u sistema cù chì i sviluppatori puderanu adattà e so app più faciule è efficiente.
Catalyst hè qualcosa chì beneficia direttamente i sviluppatori cù nuove possibilità ma ùn lascia micca fora a libreria Mac AppKit, dunque e duie opzioni continueranu à evoluzione à a so manera. Avà questu hè assai più vicinu à diventà una realità è l'utenti puderanu godere di e so app iPad preferite in Mac.
Tutti vincemu cù stu Mac Catalyst
È hè chì ùn pò micca esse qualcosa chì conta troppu per parechje persone postu chì ùn hè micca qualcosa estetica di u Mac o qualcosa chì pudemu vede direttamente cum'è una novità, ma a verità hè chì rappresenta un cambiamentu enorme in u modu di sviluppendu applicazioni è à u mumentu di usalli trà i nostri dispositivi cù iOS è macOS. Questu serà un funzione nativa per l'applicazioni chì avemu digià stallatu nantu à u Mac è pudemu trascinà u cuntenutu da una applicazione à l'altra apprufittendu di l'efficienza è a putenza di i Mac attuali.
Si tratta di aduprà l'applicazioni iPad in u nostru Mac è chì u cambiamentu ùn sia bruscu o cumplicatu, dunque qualsiasi applicazione chì usemu serà fluida, da ghjochi, applicazioni di viaghju, finanza, educazione o gestione di prughjetti. Quasi tutte e categurie di applicazioni seranu cuparti in Mac Catalyst è hè un strumentu assai putente cun quale i sviluppatori anu travagliatu da mesi è cù quale l'utilizatori beneficeranu da u minutu zero nantu à macOS Catalina.
Sianu the first to comment