Quandu à a fine di l'anni 70 u miticu Invasori Spaziali, u mondu di i videogiochi hà iniziatu definitivamente a so partenza per truvà a so piazza trà u publicu generale. U macchine arcade in l'anni 80 anu riempitu centri cummerciale, bar è sale, riunendu ghjucatori di tutte l'età intornu à elli.
Ci sò assai cambiamenti chì hà subitu l'industria di i video game dapoi l'anni 80. I grafichi venenu à tuccà a realità, cinematica di l'impattu, prufundità di caratteri è di e storie lascia pocu spaziu per quelli arcade à l'antica chì, malgradu tuttu, certi appassiunati di videogiochi tenenu sempre à mente.
Micca solu nustalgia porta i gamers à qualchì volta spolverà e so console à l'antica o aduprà emulatori per rivive e piccule storie di i vostri micro caratteri preferiti. Una di e caratteristiche chì definiscenu megliu i ghjochi Arcade hè a "Ripetibilità", incuraghjendu l'utilizatori à ghjucà e stesse avventure ripetutamente à batte u puntu è i tempi. I ghjochi Arcade sò relativamente faciuli da ghjucà è a meccanica hè simplice, sò veloci è divertenti.
Ispirazione da i classici di l'anni 90
Dave in periculu hè un ghjocu arcade inspiratu da Dave Periculosu, chì hè statu sviluppatu in u 1988 da John Romero, designer di altri tituli cum'è Doom è Quake, per DOS è Apple II. Questu era u primu in una vasta saga di avventure cù Dave, chì era ispiratu da u grande Super Mario cù u quale porta certe sumiglie, cum'è livelli secreti, mostri è muvimentu di i caratteri.
L'obiettivu di Dave in Danger hè guidà Dave per 10 livelli in a tana di u so nemicu Clyde à coglie gemme, sbarrazzassi di i to nemichi cù un'arma è truvà a chjave Puderete sbloccà a porta per andà à u prossimu livello.
Avete un avemu Sistema OS X 10.9 o dopu? U sviluppatu Vinicius Bittencourt mette à a vostra dispusizione u scaricamentu di questu Arcade di solu 46,2 Mb per un prezzu assai accessibile. Inserite u ligame chì vi lascemu in l'App Store è vultà à l'età d'oru di i video games.
Sianu the first to comment