Un'altra novità impurtante chì truvemu in u novu macOS Catalina appena publicatu hè quella di appruvà l'installazione di l'applicazione cù Apple Watch. Si pò dì chì hè qualcosa simile à l'opzione chì avemu dispunibule in macOS Mojave è chì ci aiuta à sbloccà l'equipaggiamentu.
In questu sensu, l'interazzione cù Apple Watch pò esse fatta in dui modi: pudemu vede e password di un situ web o pudemu appruvà direttamente l'installazione di l'applicazioni nantu à u nostru Mac. Questu hè fattu facilmente è rapidamente in u novu macOS Catalina.
Evidutamente avemu da aghjurnà u Mac è u nostru Apple Watch à l'ultima versione dispunibile, questu hè un esigenza chì deve esse soddisfatta sì o sì. Una volta l'avemu in ordine, pudemu avà gode di sta nova funzione chì a nova versione di macOS ci offre.
Quandu avemu da scrive a password di Mac per vede e password chì avemu guardatu in e preferenze SafariAvà pudemu appughjà duie volte u buttone laterale di l'Apple Watch per autentificà si in Mac è basta. L'altra opzione hè di aduprà l'applicazioni smart clock per sbloccà note chì avemu criptatu cù una password, sbloccà i parametri in e Preferenze di Sistema, appruvà l'installazione di l'applicazione direttamente senza impostà a password o mudificà i fugliali di u sistema.
In questu modu tuttu diventa un pocu più simplice è offre un bonus di produtività quandu si svolge attività cù applicazioni o strumenti chì necessitanu una password in u nostru Mac. Hè impurtante di ricurdà chì a prima volta chì usemu sta funzione duvemu inserisce a password da u Mac, cù a tastiera, poi da quellu mumentu in avanti pudemu aduprà l'Apple Watch per sbloccallu premendu duie volte senza avè da scrive a password. Logicamente, quandu si riavvia o spegne l'attrezzatura, a funzione hè eliminata è duvemu scrive dinò a password. Cum'è certi dicenu, un'altra funzione chì continuerà à fà ci scurdà di e nostre password.
Sianu the first to comment