Infine, Google Stà à ascultà à Darth Vader è puderete andà à u latu bughju in pocu tempu. U mutore di ricerca u più famosu di a pianeta face testi da pudè sceglie cumu si vede u vostru situ web trà u modu tradiziunale cù un fondo biancu sottu lettere nere, o l'inversu, un fondu neru cù lettere chjare, in i navigatori desktop.
A verità hè chì quandu site statu davanti à u vostru schermu Mac dapoi qualchì ora, u modu scuru. Rilassa i vostri ochji è pare menu stancu. Cusì prestu, quandu i Mountain Viewers accettanu i testi chì facenu, pudete sceglie cumu vede i risultati di una ricerca Google in u vostru Mac.
Google prova un modu scuru per a so ricerca in u web scrittura, dopu à una tendenza di introduzione di interfacce d'utilizatore più oscure in e so applicazioni mobili. Pò esse sceltu indipendentemente da u navigatore desktop chì hè adupratu.
Apple hà introduttu u modu scuru in macOS Mojave è iOS 13, è u supportu per l'opzione in tuttu u sistema hè avà una caratteristica di primura di a maggior parte di l'applicazioni di terze parti sia in dispositivi mobili sia in desktop. Una tendenza chì permette à l'utilizatore di sceglie s'ellu affissà e lettere scure tradiziunali nantu à un fondo biancu, o viceversa, u chjamatu "modu scuru".
U giant Mountain View hà digià aghjuntu supportu per u modu scuru à e so app Android. Gmail è u mutore di ricerca in e so applicazioni mobili, ma pare chì sta tendenza và ancu à saltà à u web desktop.
Modu scuru se inserite Google da un navigatore desktop
U modu scuru di Google salta da i telefoni smartphone à l'urdinatori.
Sembra chì Google prova sta nova interfaccia in un numaru limitatu di utilizatori chì entre in u vostru situ web da diversi navigatori di scrittore, sia da Windows, macOS o Linux.
Invece di u fondu biancu chjaru tradiziunale, l'utilizatori vedenu un culore grisgiu scuru nantu à a pagina di ricerca di Google, cù risultati cumpariscenu in un testu più chjaru. U testu neru hè oramai grisgiu chjaru, mentre una sfarente sfumatura di turchinu più chjaru hè aduprata per i nomi di pagine / ligami.
Altri elementi di pagina affettati includenu u logò di Google mudificatu per currisponde à u fondu, è filtri di ricerca cum'è Images è News, chì sò avà turchini. Ùn hè chjaru quantu Google pensa à pruvà a funzione prima di lancià lu à tutti l'utilizatori, ma se i testi duranu finu à quelli di u Modu Scuru in Gmail, sò sempre parechje settimane di distanza. Aspittaremu, allora.
Sianu the first to comment