Uni pochi ghjorni dopu à a messa in scena di i novi MacBook Pro 14-inch è 16-inch d'Apple l'utilizatori in Messicu oghje vedenu cumu ghjunghjenu à a tenda in linea. Sti squadre chì sò state presentate in uttrovi scorsu à l'avvenimentu "Unleashed" ghjunghjenu un pocu più tardi di u solitu in u paese, ma pudemu digià dì chì sò dispunibuli per compra cù tempi di consegna trà 2 è 3 settimane.
U Messicu accoglie i novi Mac cù braccia aperte
È hè chì stu paese tende à vultà cù i prudutti Apple malgradu u fattu chì i prudutti chì prisentanu di solitu ghjunghjenu più tardi chè in altri paesi. In questu casu, u novu è putente MacBook Pro cù processori M1 Pro è M1 Max Avà ponu esse acquistati in a tenda online, in l'Apple Store è in i magazzini autorizati.
I prezzi di sti computers varienu da i 52.399 14 pesos di u MacBook Pro 16-inch cù 512 GB di RAM è un discu 93.999 Gb à i 1 32 pesos di u MacBook Pro cun processore M1 Max, XNUMX GB di memoria è XNUMX TB SSD. In ogni casu, l'utilizatori anu l'opzioni di cunfigurazione dispunibuli cum'è u restu di l'utilizatori, però, quandu cunfigurà i Mac in una manera più persunalizata, deve esse cunsideratu chì i tempi di spedizione seranu un pocu più longu. Prufittate di sti novi Mac !
Sianu the first to comment