Chì i novi urdinatori ùn sò micca stati presentati u 7 di settembre, era qualcosa chì sapemu digià. Apple voli dà li u prominenza chì meritanu da avè u so propiu avvenimentu chì serà in uttrovi. In questu, vedemu, assai prubabile, chì i novi mudelli di MacBook Pro cù chip M2 sò presentati. L'aghjurnamentu di Apple Silicon chì à l'esternu ùn avarà micca parechje cunsequenze ma à l'internu e cose cambianu. Videremu un computer assai più efficiente è più veloce.
Un paru d'anni fà, u processatore Apple per l'urdinatori hè statu introduttu à a sucità. Tenendu in mente chì u termine chì Tim Cook hà datu per tutti i terminali per avè u so propiu processore hè finitu, pocu à pocu vedemu cumu migliurà i chips MacBook. In questa occasione hè previstu chì a nova aghjurnazione preparata da a cumpagnia cascà nantu à u MacBook Pro 14 è 16 inch. Sò previsti chì venenu cù u novu chip M2, cum'è accadutu cù l'attuale. Macbook Air.
Sti dati sò cunfirmati grazia à i fornituri incaricati di a fabricazione di i mudelli Mac. Sicondu a nova nutizia, pare chì a supply chain ferma a fabricazione di Mac cù M1 è alzà u numeru di i dispusitivi creati cù M2. Tuttu chistu in vista di a presentazione d'ottobre è per quessa chì i spedizioni chì sò preparati da l'eventu ùn cascà micca in l'acqua di borragine è ci sò computer per tutti.
Cum'è l'ammentatu, i novi mudelli 14-inch è 16-inch sò previsti di mantene u listessu disignu cum'è i mudelli annunziati in uttrovi 2021, ma cù u rendiment è l'efficienza energetica aghjuntu di i chips M2 Pro è M2 Max. Chips previstu esse basatu annantu à u prucessu 5nm è sò prubabilmente avè un numeru più altu di core GPU è RAM cumparatu cù i so equivalenti M1.
Sianu the first to comment