Dapoi u marti di sta settimana, Apple hà cuminciatu à furnisce i primi ordini di u novu MacBook Pro, è a terza generazione di AirPods. chì significa, chì "in teoria" anu ancu avè stock in i so magazzini fisichi.
Avemu ghjustu fattu a prova. Avemu intrutu in u situ web in linea di Apple, per simule un ordine per un novu MacBook Pro, è qualchi AirPods 3. È avemu avutu una sorpresa. Sè vo avete un magazinu vicinu, hè megliu à ripiglià lu cà aspittà ch'ellu vi esse speditu. un mese Di diffarenza!.
Avemu fattu a prova di urdinà l'AirPods 3 nantu à u situ web in linea di Apple, è avemu vistu chì ùn vale à pena andà in a tenda per coglie. Avete l'opzione di cullà oghje in a vostra tenda più vicina, o aspittà per voi a settimana prossima per avè li consegnati. Finu a ora, normale.
A cosa strana di u casu vene cù u novu MacBook Pro da 14 è 16 pollici liberatu a settimana passata. Se ordinate unu oghje in una cunfigurazione più o menu standard, pudete piglià in a maiò parte di i magazzini fisici Apple oghje. Vale à dì: anu un stock in l'Apple Store.
U prublema risiede s'è vo vulete ch'ellu vi sia consegnatu in casa : u tempu di consegna chì Apple vi dà hè trà 19 è 26 nuvembre. Una atrocità. Quasi un mese d'aspittà.
Allora s'è vo avete à cumanda unu, sentite liberu di venite à piglià da una tenda fisica, se avete quella pussibilità. Per pudè viaghjà stu sabbatu, per esempiu, è per pudè lascià avà, per aspittà à a fine di nuvembre, hè un mondu.
Un'altra opzione hè di cumprà in a distributore di mele. Di sicuru, anu digià una scorta di e cunfigurazioni più cumuni, è vi mandaranu assai prima di Apple. A furtuna.
Sianu the first to comment