Apple hà introduttu a prima generazione di Apple Silicon à a fine di 2020. Da tandu, hà introduttu u M1 Pro è M1 Max è cuntinueghja à travaglià nantu à e prossime generazioni chì lanciarà in 2022. Tuttavia, a cumpagnia di Cupertino. hà persu unu di quelli più rispunsevuli di sta transizione: JeffWilcox.
Jeff Wilcox hà lasciatu l'uffizii Apple à a fine di dicembre 2021. In u vostru contu LinkedIn, pudemu leghje cumu hà travagliatu per a cumpagnia durante l'ultimi anni 8 chì guidanu unu di i sforzi più grande è ambiziosi di Apple in l'ultimi anni:
Eccu cumu Wilcox descrive u so travagliu in Apple:
Direttore di a squadra di l'architettura di u sistema Mac, chì includeva tutta l'architettura di u sistema, l'integrità di u signale è l'integrità di l'energia per i sistemi Mac. Ha guidatu a transizione di tutti i Mac à Apple Silicon da u chip M1, è hà sviluppatu u SoC è l'architettura di u sistema daretu à u coprocessore T2. prima di quessa.
In Intel, Jeff Wilcox hè u capu di a squadra di i clienti Soc Architecture in u gruppu di Design Engineering di Intel, rispunsevuli di l 'architettura di tutti Soc per tutti i segmenti di clienti di a cumpagnia.
Wilcox hà cuminciatu à travaglià in Intel questu ghjennaghju. Coincidentamente, ùn hè micca a prima volta chì Wilcox hà travagliatu in Intel. In fattu, firmatu da Apple da Intel induve hà travagliatu per 3 anni cum'è ingegnere principale.
Nanzu, avia travagliatu per Nvidia è Magnum Semiconductor. In a so lettera d'addiu chì hà publicatu in LinkedIn, pudemu leghje:
Dopu ottu anni incredibili, aghju decisu di lascià Apple è cercà un'altra opportunità. Hè statu un viaghju incredibile è ùn pudia esse più fieru di tuttu ciò chì avemu realizatu durante u mo tempu quì, culminendu in a transizione di Apple Silicon à i SOC è i sistemi M1, M1 Pro è M1 Max.
Mi mancherà assai tutti i me culleghi è amichi in Apple, ma aghju aspittendu u prossimu viaghju, chì principiarà à u principiu di l'annu. Più à vene !
Spergu chì a partenza di Wilcox ùn affettanu micca i piani futuri di Apple cù Apple Silicon.
Sianu the first to comment