Apple lancia versione beta 5 per i sviluppatori di macOS 12.3 cù u restu di e versioni beta per u restu di i sistemi operativi. In questu casu, una seria di migliure è correzioni di bug sò aghjunte in quantu à a versione precedente chì puderia esse chjave per un lanciu imminente di a versione finale o di u Candidatu di Liberazione. In ogni casu, ùn ci hè micca una data di liberazione prevista per a versione finale, cusì aspittemu una versione beta più finu à a liberazione di questu.
Per avà i tempi trà e versioni beta sò un pocu più longu trà e versioni, ancu s'ellu hè vera chì andemu à un bonu ritmu per avè una versione finale prestu postu chì hè abbastanza stabile. Ovviamente, tuttu dependerà di u numeru di prublemi o bug chì i sviluppatori detectanu. Sia com'è, imaginemu chì vulete lascià tuttu in perfettu ordine di travagliu, cusì ùn avemu micca aspittà troppu cambiamenti à u sistema upirativu chì pò compromette a so sicurità o stabilità.
In questa nova versione ùn sò micca aghjunti cambiamenti oltre e correzioni di bug chì sapemu, se nutizie appariscenu in questa versione beta 5 liberata uni pochi ore fà, a publicheremu in u web. Cum'è sempre, ricumandemu di stà luntanu da e versioni beta di sviluppatore di macOS è aspittendu à u massimu per e versioni beta publica chì saranu prestu. In ogni casu u megliu in tutti i casi o hè megliu ùn stallà sti versioni beta à evitari pussibili prublemi o incompatibility cù ogni App o strumentu chì avemu bisognu in u nostru ghjornu à ghjornu.
Sianu the first to comment