I dati chì vi avemu datu ieri sò cunfirmati. Quandu avemu riferitu à u novu MacBook pro cù i chips M1 Pro è M1 Max Eranu quì sopra cù i migliori desktop Windows. Avà i testi indicanu chì u chip M1 Max rende a GPU di l'urdinatore funziona megliu in teste di una carta grafica di 6000 euro cum'è l'AMD Radeon Pro W6900X, quellu nantu à u Mac Pro.
I novi 14 è 16 MacBook Pros cù i novi chips M1 Pro è M1 Max cunfirmanu chì avarà una dirigenza assai longa in u campu di l'urdinatori. Aieri vi avemu dettu chì per esse chips in laptops, i risultati chì offrenu puderanu esse paragunati cù i computer desktop più avanzati è putenti. Un novu test di riferimentu cù u strumentu Affinity mostra chì a GPU di M1 Max supera l'AMD Radeon Pro W6900X in certi travaglii.
L'AMD Radeon Pro W6900X hè un mudellu basatu annantu à l'architettura RDNA 2. Hà 5.120 320 shaders, 128 texturing units, 256 raster units, XNUMX-bit bus and 32 GB di memoria GDDR6 à 16 GHz.
I benchmarks sò stati realizati da Andy Somerfield, sviluppatore principale di u famosu editore d'imaghjini Affinity Photo. In un filu di Twitter, Somerfield detalla cumu u squadra Affinity hà ottimisatu u so software per i chips Apple Silicon da a prima versione di Affinity Photo per iPad.
# M1Pro e # M1 Max certamente sonu cum'è avè GPU UMA cù prestazioni di calculu simili è larghezza di banda in chip à GPU discrete high-end, nò? Videmu quale hè a differenza chì face allora .. vedimu ciò chì sta GPU "ideale" chì avemu cuncepitu e nostre app in u 2009 veramente puntua.
- Andy Somerfield (@andysomerfield) October 25, 2021
Affinity hà sviluppatu u so propiu strumentu per misurà a prestazione di i travaglii ligati à e so applicazioni, cum'è Affinity Photo è Affinity Designer. Per esempiu, u sviluppatore spiega chì Affinity Photo funziona megliu cù una GPU chì hà un altu rendimentu di l'informatica, una larghezza di banda rapida in chip, è un trasferimentu veloce in è fora di a GPU. A GPU più veloce chì a squadra Affinity avia pruvatu nantu à u so strumentu di benchmark era u caru AMD Radeon Pro W6900X, venez Apple vende per 6440 euros.
In a prova, a GPU di Apple hà avutu un puntu di 32891mentre chì a GPU di AMD seguitava cù benchmarks 32580. Di sicuru, cum'è u sviluppatore spiega, questu ùn significa micca chì a GPU M1 Max funziona megliu in tutti i travaglii:
Ma definitivamente mostra quantu sò capaci di chips d'Apple, è ancu questu ponu esse megliu per l'edità di l'imaghjini cà una GPU dedicata high-end.
Sianu the first to comment