A seconda beta di macOS 10.15.5 hè avà dispunibuli per u scaricamentu è solu per i sviluppatori; Se vulete scaricallu per vede ciò chì a nutizia portaDuvete esse iscrittu à u prugramma di sviluppatore Apple è pudete accede à stu software da a pagina chì a sucietà hà attivata per questu compitu. Ancu s'ellu hè più probabile chì avete ricevutu un avvisu d'aghjurnamentu.
A seconda beta di macOS 10.15.5 hè avà dispunibule cù una nova funzione di gestione di a batteria.
Un ghjornu dopu avè lanciatu u seconda beta per Apple TV è per Apple Watch, a stessa versione beta hè stata sbloccata per l'urdinatori.
In questa seconda beta di u software, una novità impurtante hè stata trovata. macOS 10.15.5 include un modu chì farà chì a bateria di l'urdinatore sia più longa è chì a durerà ancu più in attività.
A funzione hè chjamata Gestione di a Salute di a Batteria. Farà chì i ioni di litiu chì custituiscenu e batterie in Mac (è ancu i iPhones è altri dispositivi portatili) si comportanu u più bè pussibule.
Questa nova caratteristica inclusa in macOS 10.15.5 analiserà a temperatura è a storia di carica di a batteria di u laptop. In questu modu, l'aghjustamenti ponu esse fatti dopu per chì a batteria ùn si carichi finu à a fine, cunservendu cusì durata generale di a batteria.
A Gestione di a Salute di a Batteria hè attivatu per difettu. Benintesa, l'utente pò disattivallu manualmente quandu u ritene opportunu. U modu serà attraversu Preferenze di sistema.
A gestione di a batteria serà dispunibile in tutti i MacBook chì sò dutatu di Thunderbolt 3. Dunque significa, tutti i mudelli MacBook Pro 2016 è successivi beneficeranu di sta novità. Ancu u MacBook Air 2018 o dopu.
Se vulete pruvà sta funzione, duvete accede à a beta da macOS 10.15.5; Avà, finu à chì avete unitu à u prugramma di sviluppatore. Perchè sta beta, à u mumentu, hè dispunibule solu per elli.
Sianu the first to comment