Dopu chì Apple hà liberatu u terza parte di e beta per tvOS, iOS, iPadOS, WatchOS ognuna hè a so versione rispettiva, ci mancava a terza parte di macOS Catalina. Oghje Apple hà digià liberatu è hè dispunibule per i sviluppatori.
A seconda parte di quelle beta sò state liberate tutte inseme è sta volta ùn ci era nunda di novu à l'orizonte, cum'è in a terza beta di u software chì ùn hè micca Mac. Hè ancu troppu prestu per sapè se macOS Catalina 10.15.3 beta 3 porta qualcosa di novu.
Avemu digià mancatu a beta 3 di macOS Catalina 10.15.3
Solu dui ghjorni dopu u lanciu di un terzu di i beta per i dispositivi Apple, a sucietà hà ancu lanciatu sta stessa versione sta volta destinata à macOS Catalina.
Solu per i sviluppatori, Questa nova versione hè dispunibule per scaricà da u Apple Developer Center nantu à u Web. À u mumentu ùn si sà micca chì nutizie porta, s'ella ne porta.
In l'edizione precedente ùn ci era micca note nutevuli da Apple, è nunda di novu ùn hè statu trovu. Assumemu chì ùn ci serà nunda in sta terza parte mancu, perchè in quella di e so "surelle" ùn ci hè nunda da mette in risaltu mancu.
Cum'è sempre pudemu mintuvà u ricordu nantu à e beta liberate da Apple. Hè cunsigliu chì duvete seguità. Hè megliu ùn scaricate micca unu di questi software di prova nantu à l'urdinatori principali, megliu in un secundariu. Tenite à mente chì e betas ponu esse piene di bug è alcune di elle ponu esse finali.
Se durante i ghjorni dopu appare qualcosa di novu in u lugiziale chì vale a pena di verificà fora di e bug fixe è altri, Vi faremu sapè subitu.
Sè site un sviluppatore è vulete sparte cun noi ciò chì pudete avè trovu, rende ti in casa è t'aspettemu in i cumenti.
Sianu the first to comment