L'estate cuntinua è Apple continua à preparà, migliurà è aghjurnà a versione finale di macOS Catalina. In questu casu hè u beta 4 di sta nova versione prisentata di ghjugnu scorsu à WWDC è si prevede di ghjunghje prestu à tutti l'utilizatori di macOS.
I sviluppatori stanu dighjà testendu sta quarta beta è per avà inseme sta versione Apple hà publicatu a sesta versione beta di watchOS 5.3 per i sviluppatori. Si suppone chì a prossima versione beta di iOS 13 è tvOS ghjunghji in e prossime ore, ma à questu puntu e versioni ghjunghjenu in continuu sia per sviluppatori sia per utenti chì sò registrati in u prugramma publicu di vena.
Ma in questu casu ci concentreremu nantu à a nova versione di macOS Catalina publicata per sviluppatori è in a quale apparentemente pochi cambiamenti ponu esse visti al di là di l'aspetti direttamente in relazione cù a sicurezza è a stabilità di u sistema. In Apple anu chjaru priorità è per chì tuttu funziona cumu si deve, hè necessariu avè stabilità in u SO, in questu casu in macOS.
E nuove versioni chì ghjunghjenu in i prossimi ghjorni o settimane seranu listesse è seranu focalizate direttamente nantu à migliurà a stabilità è a sicurezza. In ogni casu, l'importante hè di lascià u sistema cumpletamente lucidatu o quant'è pussibule finu à u mumentu chì hè lanciatu per tutti l'utilizatori è milioni di Mac anu u sistema installatu. A verità hè chì i beta sò abbastanza stabili ma cum'è sempre vi cunsigliemu stà fora di sti sè ùn site micca sviluppatore.
Sianu the first to comment