Oghje l'interazzione trà Foto per macOS è Pixelmator Pro mantene un altu gradu di cumpatibilità. Parechji utilizatori cum'è mè, avemu e foto in a Biblioteca iCloud per sincronizà trà dispositivi, ma editemu e foto cù editori di foto cum'è Pixelmator.
Per questu oghje, ùn avete micca da lascià Photos per gode di tutte e funzioni di Pixelmator Pro. Solu aduprendu l'accurtatoghju da tastiera Cmd + Enter Pixelmator Pro hè attivatu in Photos. È in u prossimu Versione 1.4 Pixelmator Pro serà integratu in Photos.
Finu à avà, quandu avemu eseguitu l'accurtatoghju da tastiera, l'applicazione di editazione hè stata aperta è dopu avè fattu l'ajustamenti, duvia esse chjusa, cù u cunsiguente cunsumu di risorse. Cù una integrazione cumpleta, pudemu sceglie mudificà direttamente cù Pixelmator Pro. Questu aghjurnamenti direttamente in iCloud. Hè cusì, hè una interfaccia Pixelmator in Photos. Dunque, in iCloud e fotò cù tutte e maschere create sò salvate per ripiglià a mudificazione in un mumentu dopu.
Novità in Pixelmator Pro hè prevista à a fine di ghjugnu. L'utilizatori chì anu a versione iniziale, Pixelmator, anu un 25% di sconti s'elli decidenu acquistà a versione Pro, chì in ogni aghjurnamentu ùn cessa mai di stupisce ci. Finu à qualchì settimana hà ricevutu l'aghjurnamentu «Combina i culori cù ML». Cù sta funzione uttenimu una fotografia per aduttà l'illuminazione è u culore di un'altra foto chì trascinemu in pochi secondi. Pixelmator Pro pò esse acquistatu in Mac App Store à un prezzu di 43 €
Sianu the first to comment