Ùn ci hè dubite chì l'impegnu di Apple per a nova era di Mac Apple Silicone Hè statu un grande successu. Prima, per a bona prestazione di u so processatore ARM M1 paragunatu à i so predecessori Intel, cù una putenza di trasfurmazione è efficienza energetica mai vista prima.
E sicondu, a bona accolta chì dicia u processatore hà avutu trà i sviluppori D'applicazioni. A maiò parte di e grande marche è di i picculi sviluppatori anu avutu a fretta di liberà e so versioni di software nativu per u M1 è cusì prufittà di u so pienu putenziale. Tuttu què hà cuntribuitu à u successu rimusciu di u passu da Intel Macs à ARM in un tempu record.
E cifre di vendita di i mercati di l'informatica mostranu chì Apple domina u settore di i PC. Laptop ARM cù una crescita rapida grazia à Apple Silicon, assicurendu a grande maggioranza di i rivenuti di u settore per questu annu chì hè digià finitu.
Sicondu l'impresa di ricerca Analítica stratégica, u mercatu di notebooks basatu in processatore ARM continua à cresce. L'hà dighjà fattu nove volte in u 2020 è hè in traccia di triplicà 949 milioni dollari in u 2021.
79% seranu MacBooks
Queste sò e stime di u mercatu laptop ARM per u 2021.
Strategy Analytics stima ancu chì Apple dominerà a maiò parte di u mercatu di laptop ARM da 2021, guadagnendu u 79% di i rivenuti da u laptop totale venduti. Sicondu elli, MediaTek seria un secondu luntanu cù u 18 per centu di u mercatu, mentre Qualcomm seria u terzu cù solu 3 per centu.
U mese scorsu, sta stessa impresa hà digià annunziatu chì Apple guidava u mercatu di e tablet cun una percentuale di 50% di rivenuti in u secondu trimestre di u 2021. iPad hè u capimachja in u mercatu di e tablet.
È a cosa ùn hè micca quì, postu chì Apple celebrerà stu luni 18 d'ottobre, un novu avvenimentu virtuale, chjamatu «scatinatu«. Questa keynote hè prevista per fucalizza nantu à i novi mudelli MacBook Pro di alta gamma per espandere ulteriormente l'offerta Apple Silicon Macs. Senza dubbitu, sò tempi belli per i Mac ...
Sianu the first to comment