Cuntinuemu cù e nutizie e più rimarchevuli in a versione rilasciata di pocu di macOS Catalina, sò una bona manata di nutizie ma duvete vede li à pocu à pocu. In questu casu ci concentremu nantu à u novu strumentu chjamatu Sidecar. Ciò chì sta funzione ci permette direttamente hè, cum'è avemu dettu in u titulu di questu articulu, di aduprà l'iPad cum'è una seconda schermata.
Cù Sidecar pudemu guardà una app mentre usendu un'altra o verificà cumu si vede un travagliu in u modu di presentazione di l'iPad mentre u mudifichemu nantu à u Mac. Hè senza dubbitu una funzione chì parechji utilizatori aspettavanu a nova macOS Catalina.
Una altra funzione hè di desktop mirrored, chì ci permette di vede u listessu cuntenutu in dui schermi diversi è di ripresentallu per più persone di vedelu, pudemu aduprà u Apple Pencil nantu à iPad cum'è una tableta grafica pudemu ancu aduprà u listessu gesti iPad per cupià testu, taglià o incollà, gode di a cumpatibilità di u Touch Bar in l'applicazioni supportate da l'iPad (l'applicazioni cumpatibili cumpariscenu in u fondu di l'iPad) ancu sè ùn avemu micca Touch Bar o godemu di u cunfortu di u barra laterale per attivà l'accurtatoghji in app prufessiunali.
In breve, una bona manata d'opzioni dispunibili chì Sidecar ci offre ancu senza aduprà un cavu per cunnesse entrambi i dispositivi, pudemu esse à circa 10 metri da u Mac è avè l'iPad cunnessu senza alcun prublema. Ovviamente i sviluppatori anu ancu facilità per aghjunghje Sidecar in e so app è ùn anu micca da fà nunda, u novu strumentu travaglia automaticamente.
I requisiti minimi necessarii per aduprà sta funzione sò avè installatu iPadOS 13 è macOS Catalina, un iMac da 2015 in avanti cumprese u novu Pro, un MacBook da 2016, MacBook Air da 2018 o un Mac mini da 2018 in avanti. In quantu à l'iPad allora chì anu iPadOS 13 installatu cumu dicemu.
Cuntinuemu cù a nutizia di macOS Catalina!
Un cummentariu, lasciate u vostru
Peccatu chì anu messu da cantu l'ipad air 2 chì in a prima beta hà travagliatu ...