Se avete cuminciatu à pettinà i capelli grisgi o vi piace à gode di ghjochi classici, principalmente di u tippu beat'm up, hè più probabile chì avete ghjucatu unu di i diversi tituli di u famosu Strada di rabbia, un titulu chì l'annu scorsu hà ricevutu a quarta versione: Street of Rage 4.
SEGA hà lanciatu l'annu scorsu Street of Rage 4, un classicu chì rCommemora a più famosa trilogia beat'em up di tutti i tempi per a so meccanica è musica, musica influenzata da u ballu elettronicu. Sta nova versione cuntinua u percorsu di i trè tituli precedenti ma cun nova meccanica, novi grafichi disegnati à a manu è una banda sonora fantastica.
Trà i persunagi chì avemu à dispusizione truvemu Axel, Blaze, Cherry, Floyd è Adam, ognunu cù diverse cumpetenze chì si riuniscenu per pulisce e strade. In più di i muvimenti classichi, sta nova versione include novi muvimenti è novi temi musicali chì ci accumpagneranu durante i nostri compiti di pulizia, distribuendu legna.
Requisiti di Street of Rage
Per pudè gode di stu tìtulu, l'equipaggiu minimu necessariu hè un Mac cun processatore Intel Core 2 Duo / AMD Phenom II X4 965 (cunsigliatu Intel Core i5), accumpagnatu da 4 GB di memoria RAM (8 GB cunsigliatu) è una gràfica NVIDIA GeForce GTS 250 cun 8 GB di spaziu di almacenamiento.
A versione minima di macOS per pudè installà è gode di stu titulu hè OS X 10.9 Mavericks o superiore. Strada di Rage 4 hè dispunibule attraversu Steam per 24,99 euro. Sfurtunatamente, u DLC Mr.X Nightmare hè dispunibule solu per Windows.
Purtroppu micca dispunibile in u Mac App StoreBenchì l'operazione di Steam sia a stessa, postu chì una volta cumpratu un titulu, ùn avete bisognu di scaricallu, serà sempre assuciatu à u vostru contu è pudete scaricallu ogni volta chì vulete.
Sianu the first to comment