Un fiume sradicatu, guadagnu di piscadori. Hè u mottu chì deve esse affissatu nantu à un muru à a sede di u chipmaker. TSMC. Cù u fiumu sanu sanu in u mondu sanu da una mancanza di chips, alcuni grandi pescatori, cum'è TSMC, si sò vultendu à l'oru.
Dittu fabricatore di prucessori cum'è impurtante cum'è Apple serie A è M, hà appena publicatu qualchi figuri di vendita per l'annu passatu, è a verità hè chì i numeri riflettenu prufitti spettaculari. Pensu chì i dirigenti di Apple anu ricivutu un bonu batch per Natale da Taiwan ...
U famosu fabricatore di processori TSMC hà publicatu alcune figure di cuntabilità per l'annu 2020 è a verità hè chì sò spettaculari, tenendu in contu a crisa chì soffremu in tuttu u pianeta per a mancanza di fornitura di chips è processori.
A cumpagnia hà dettu chì hà avutu una crescita di i rivenuti 24,1% in 2021 paragunatu à l'annu precedente. È tenite in mente chì un quartu di quelli rivenuti hè statu generatu da Apple. In u cortu termini, questu hè senza dubbitu una grande nutizia, ma periculosa à mediu è longu. 25% di u fatturatu di TSMC hè purtatu da un solu cliente: Apple.
Taiwan Semiconductor Manufacturing Co., oltre à riportà tali ingressu, hà ancu publicatu chì hà registratu un aumentu di 16,4% in earnings per u quartu trimestre di l'annu passatu. Cù questi numeri, a cumpagnia hà risuscitatu e so previsioni di crescita di i rivenuti chì l'anu avà piazzatu trà 15 è 20 per centu.
TSMC hà digià principiatu teste per inizià a produzzione in massa di novu processori 3nm, chì Apple aspetta cum'è l'acqua di maghju per i so iPhones, iPads è Macs di 2023. Senza dubbitu, u bonu travagliu chì TSMC faci durante questi anni per Apple, hè avà pagatu.
Sianu the first to comment