Pochi minuti fà hè stata publicata a nutizia chì U Mac mini da 2o11 face parte di a lista di Mac obsoleti per Apple, ciò chì significa chì queste squadre smetteranu di riceve aggiornamenti è supportu ufficiale da Apple da avà.
Questu per cons Ùn significa micca chì u Mac smette di travaglià cum'è primaSemplicemente chì Apple ùn hà più l'obbligazione di riparà o d'aghjurnà u picculu Mac à e versioni future di macOS. Questa hè una brutta nutizia per i pruprietarii di sti dispositivi, ma simu guasi finu à u 2018, chì significa chì u supportu hè statu più efficiente per elli è avà era ora di passà à u prossimu mudellu.
U puntu culminante di sti Mac mini di u 2011 hè chì eranu i primi mudelli à avè un portu Thunderbolt, è i primi Mac minis à fà senza u discu otticu per CD / DVD. Questu equipamentu continua à funziunà perfettamente finu à oghje, ma Apple è i rivenditori autorizati ùn puderanu micca riparà eventuali malfunzionamenti da avà.
Questa hè una decisione cumuna nantu à l'urdinatori Apple è ricordemu à l'iniziu di nuvembre quandu Apple hà aghjuntu à a lista di i prudutti vintage o obsoleti: Mac Pro Fine 2010, Capsule di Tempu di Quarta Generazione, è AirPort Extreme di Quinta Generazione. In ogni casu, hè bonu d'insistà chì si tratta di una manuvra nurmale in Apple è in u restu di l'imprese di u mercatu attuale, ma in Apple pare chì stu passu pigliessi un pocu di più è u sustegnu ufficiale si stende assai più longu chì in altre sucietà.
Sianu the first to comment