Ùn ci hè micca assai nutizie nantu à sta squadra prufessiunale è micca nantu à u so rinuvamentu pussibule ma l'attrezzatura lanciata in Dicembre 2019 puderia avè un aghjurnamentu quist'annu impurtante. In questu sensu, Apple hà fattu cambiamenti à u precedente Mac Pro chjamatu "spazzatura" in modu chì l'urdinatori pudessinu esse aghjurnati à tempu chì u tempu passava è l'utilizatori prufessiunali riescianu à allargà e caratteristiche di sti urdinatori postu chì in i precedenti era impussibile.
À questu puntu pare chì a sucietà Cupertino puderia pensà à lancià un novu Mac Pro à a fine di l'annu ma ùn sò micca troppu indizii à propositu. E guide di compra indicanu chì aspettemu o esse prudenti quandu si lancianu per un Mac Pro è hè chì dui anni sò passati è hè pussibule chì Apple decida d'aghjurnà st'attrezzu spettaculare è putente.
In questi casi, ogni volta chì avemu da lancià noi stessi per una nova squadra di questi benefici, duvemu tene à mente alcuni aspetti. Hè chjaru chì, se avemu bisognu di l'urdinatore, ùn pudemu più aspettà per cumprà è duvemu sceglie quelli attuali, in questi casi raccomandemu sempre di sceglie l'ultimu mudellu pussibile postu chì sicuramente venemu da un vechju urdinatore è rinnuvemu per un vechju mudellu ùn valeria la pena.. Ma sì ùn simu micca in fretta o a nostra squadra tene per un pezzu, hè megliu à aspittà.
Possibilmente u novu Mac Pro chì Apple lancia in u mercatu hà un cuncepimentu simile à quellu di i mudelli attuali, ma i cumpunenti interni vedranu grandi cambiamenti per furnisce u massimu di novità è putenza pussibuli. Ùn si sà micca nantu à l'implementazione di processori Apple Silicon in questi novi Mac Pro, ma s'ellu finisce per ghjunghje serà veramente putente.
Sianu the first to comment