Ancu se esternamente u Mac Mini pare chì ùn sia micca statu rinnuvatu, internamente avemu vistu cambiamenti in u so hardware cù l'integrazione di a nova generazione di processori Intel, una nova RAM è altri picculi cambiamenti in l'arrangementu di i so cumpunenti.
Tuttu què duveria indicà una migliore prestazione generale di l'attrezzatura rispettu à a so generazione precedente cume sarebbe logicu, tuttavia questu ùn hè micca cumpletu in tuttu, postu chì ancu se e prestazioni in un core unicu di processatore sò più alte rispetto à a precedente, e prestazioni u generale multi-core hè calatu paragunatu à u Mac mini di a fine di u 2012 cù processori quad-core cù architettura Ivy Bridge, postu chì si ricorda chì sti novi Mac mini ponu integrà solu processori dual-core Haswell.
A differenza di e prestazioni single-core, e prestazioni multi-core sò state ridotte significativamente. U mudellu u più putente in e cunfigurazioni pussibili di u Mac Mini paragunatu à a versione di u 2012, hà vistu cresce e so prestazione di 7%, ma d'altra parte si paragunemu u megliu dual-core di u Mac mini attuale cù u quad-core i7 Ivy Bridge di a fine di u 2012, hà riduttu a so prestazione in paragone, circa 70% à 80%.
Forse questu hà da fà cù i processori Haswell dual-core chì utilizanu per difettu un connettore per associà a scheda madre cù u processatore mentre chì i processori quad-core di a stessa generazione Haswell utilizanu jack differenti. Questu ferà chì Apple hà da ridisignà è adattà dui tippi di schede madri per sfarenti mudelli Mac mini, à u cuntrariu di ciò chì hè accadutu cù e generazioni precedenti induve tutta a linea utilizava a listessa scheda madre.
Questu puderia esse realizatu, ma sicuramente dinò i costi di pruduzzione averianu aumentatu avendu duie linee sfarente cù chì u prezzu finale ùn seria più statu cusì attrattivu.
Sianu the first to comment