Bona nutizia per quelli chì volenu salvà un pocu di soldi nantu à a compra di i prudutti Apple. Cum'è sapete, ci hè a seccione Apple rinnuvata è questu significa chì sò prudutti chì sò stati riparati è sò messi in vendita di novu cù tutte e guaranzia di un novu mudellu, ma cù un scontu cumparatu cù un novu completamente novu. In questu casu, avemu l'ecu di a nutizia chì dice chì pudemu acquistà u novu mudellu di MacBook Pro 14-inch cù u chip M1 Pro per 2.019 euro invece di 2.249. Avemu un risparmiu di 230 euro.
Ùn hè micca statu tantu tempu chì Apple hà liberatu i chips M1 Pro è M1 Max, sia unu presentatu in i novi mudelli riprogettati di MacBook Pro 14-inch o 16-inch. Avà avemu a pussibilità di pudè ottene unu di sti mudelli cù un scontu. Questi mudelli sò digià in a sezione rinnuvata di Apple, Modelli 14″ è M1 Pro, è dunque pudemu avè dispusitivu cum'è novu. Ciò chì Apple dice di sti prudutti hè:
Riceverete un dispositivu "cum'è novu" cù pezzi di sustituzione Apple genuine (se necessariu) chì sò stati puliti è inspeccionati bè. I dispusitivi iOS rinnuvati venenu cù una nova batteria è una cunchiglia esterna. Ogni dispositivu venerà cù tutti l'accessori, i cavi è i sistemi operativi. Tutti i prudutti Apple Certified Refurbished sò imballati in una nova scatula bianca è vi saranu spediti cù spedizione è ritorni gratuiti.
Una pussibilità di pudè avè un MacBook Pro sanu cù u novu chip M1 Pro per un prezzu ligeramente più bassu cà un novu pruduttu. In questu casu, salvemu 230 euru s'ellu ci cumpramu ricondizionatu. Chì hè cum'è dì quasi novu, o chilometru zero. Sè vo fate in una vittura, perchè micca in un Mac cù tuttu u putenziale è un M1 Pro?
Sianu the first to comment